Tannklinikken Skien

Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ...
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannklinikken Skien holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannklinikken Skien

Utrolig hyggelig og kunnskapsrik tannlege

Tannlege: Svanhild Synstnes Skrevet

Veldig fornøyd med Svanhild. Hatt henne som tannlege i flere år, og har vært like hyggelig hver gang. Er god på å fortelle om hva som skal skje, og hva en kan forvente gjennom timen.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Michael Ceranka-Johnsen Skrevet

Jeg har vært hos flere tannleger, og dette er den beste tannlegen jeg har hatt hittil. Til og med anbefalt til familie og venner. Jeg skulle borre et hull, og gruet meg smått på grunn av tidligere erfaringer. kjente absolutt ingenting, alt fra bedøvelse til slutt. Han er også veldig hyggelig, rolig vesen og veldig imøtekommende! Fikk i tillegg rabatt for ventetid! Meget god pris. En tannlege jeg virkelig kan anbefale ! ☺️

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Michael Ceranka-Johnsen Skrevet

Tok meg imot til en akutt time etter en ulykke, og fikk meg raskt til å føle meg trygg og godt ivaretatt med sin imøtekommenhet og ikke minst dyktighet. Han forklarte godt underveis, tok seg god tid og var veldig nøye. Jeg er kjempefornøyd med resultatet, og denne tannlegen får de beste anbefalinger fra meg.

Tannlege med forståelse 10/10

Tannlege: Vuong Minh Vu Skrevet

Jeg har tannlege skrekk og har utsatt timen i en god stund og var ekstremt redd og stresset (hadde helt ikke borre før) jeg ville forsikret meg om at alle forhånds regler og informasjon ble tatt for å få et best mulig utgangspunkt for timen-med dette ringte jeg god tid før dato for timen og forklarte mine tanker og «uro». Det kan jeg anbefale for andre med tannlege skrekk.

Når jeg kom inn hos tannlegen forklarte han meg at han visste at jeg var meget stresset for timen osv. han hadde gode tiltak som funket for meg- jeg fikk se utstyret han brukte, avtale om pause osv. dette gjorde meg trygg. Jeg følte heller ikke som en byrde noe som jeg har følt med andre tannleger i forhold til tannlege skrekken min.

Underveis var han flink på å informere og trygge meg. Jeg ville absolutt anbefale denne tannlegen hvis du har tannlegeskrekk. Sitter igjen med en god opplevelse:)

Ok tannlege, med mindre du har tannlegeskrekk!

Tannlege: Vuong Minh Vu Skrevet

Vuong Minh Vu er en helt ok tannlege, han er effektiv og tildels god i jobben sin.. MEN har du tannlegeskrekk sånn som meg, så ville jeg absolutt styrt unna! han er veldig dårlig på å ta pauser om du trenger det, jeg føler han skal bli så fort ferdig at han ikke har tid til å høre på hva jeg sier!
Ellers så har jeg ikke noe å klage på på selve jobben med tennene, dette virker å være bra arbeid..
Ett minus er at han er ekstremt vanskelig å få time hos! Du må regne med å vente 1-2 måneder for å få en time!

Alt i alt ville jeg anbefalt Vuong Minh Vu om du ikke har tannlegeskrekk, og har veeeeldig god tid på å fikse tennene.. (Men det skal sies at nesten hele Skien Tannklinikk er overfull av pasienter som trenger tannbehandling etter covid.) Vil også nevne at det ikke er mulig å holde avstand i venteværelset til tannklinikken, hvilket også er et minus nå med
Covid-19 Stiuasjonen.