Tannklinikken Skien

Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannklinikken Skien holder til i Skien

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannklinikken Skien

Den beste tannlegen jeg har gått til

Tannlege: Øystein Rønningen Skrevet

Utrolig tålmodig og rolig. Tannlegeskrekken min er nesten helt borte etter å gått noen ganger til denne tannlegen.

Flink tannlege

Tannlege: Aase Mathilde Vintermyr Skrevet

Rolig, hyggelig og ryddig. Flink. Aase har det alltid vært topp å være hos. Vet hva hun driver med. Trygg.

Veldig flink og effektiv tannkirug

Tannlege: Michael Thomas Unger Skrevet

Tok ut min visdomstann som var litt dypt i kjeven og tannen stakk ikke helt fram.
Tok den ut på 3-4 minutter.
Besten tannlege/oralkirug jeg har møtt.
Trenger du hjelp med oralkirugi (som feks: dyptliggende visdomstann)
Så oppsøk Michael Unger hvis du bor i Telemark.
Min opplevelse var helt smertefritt, eneste som gjorde "vondt" var bedøvelsen, men er bare ett lite stikk også ferdig.
Ikke noe å grue seg til i det heletatt, alt er over på kort tid.
Takk til Michael Unger som hjalp meg den gangen i august.
Hilsen en som ikke har så mye tannlegeskrekk etter møte med deg.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kari Steinsvåg Skrevet

Jeg har aldri vært borte i en så fantastisk tannlege. Da jeg har tannlegeskrekk og andre ting som gjør besøk hos tannlegen svært vanskelig er det veldig viktig for meg å ha en tannlege jeg kan være trygg hos. Kari får meg til å føle meg trygg og gjør tannlegebesøkene mine så gode som mulig. Hun er empatisk, omsorgsfull og dyktig. Hun forteller alltid hva hun gjør til enhver tid. Hun gir meg pauser og setter av god tid så jeg får mulighet til å hente meg inn når det blir for vanskelig. Hun kaller meg inn to ganger i året for å hjelpe meg til å bli kvitt tannlegeskrekken min til tross for at jeg egentlig ikke har behov for det forfor det er svært sjeldent det er noe som må gjøres. Før jeg kom til Kari hadde det gått 4 år siden siste tannlegebesøk fordi jeg var redd for tannleger. Hun gjør at jeg ikke lenger er redd for å bestille time om jeg hadde hatt behov for det. Kari er en fantastisk tannlege og et flott menneske. Anbefales på det sterkeste!

Meget bra

Tannlege: Tore Lervik Skrevet

Førsteklasses behandling. Meget kompetent tannlege som gir trygghetsfølelse. Løser både store og små problemer på en vennlig og likefrem måte.