Jan Erik Lloyd

Lloyd Jan Erik, Siljan Tannklinikk, Tannklinikken Skien, Tannlegene på Søsterhjemmet

1991

Lloyd Jan Erik
Pansveien 69 3940 Porsgrunn
Jan Erik Lloyd er tannlege i Porsgrunn, Siljan og Skien Jan Erik Lloyd er tannlege i Porsgrunn, Siljan og Skien
Tannklinikken Skien

Tannlegene på Søsterhjemmet Prisliste

Siste vurderinger av Jan Erik Lloyd

Verdens beste tannlege?

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Meget hyggleig tannlege som vet hva han driver med. Forklarer til en hver tid hva han gjør og hva du skal gjøre på en enkel og forståelig måte. Effektiv, men svært nøyaktig behandling til en fornuftig pris. Gir gode tilbakemeldinger på hvordan det står til med tennene dine og gir råd til hvordan opprettholde/forbedre tannhelsen utifra ståa.

Endelig kvitt tannlegeskrekken!

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Tålmodig, flink og forståelsesfull tannlege. Sier hva han skal gjøre, før han gjør det. Lar deg få "pustepauser" hvis du trenger det.

Hadde aldri trodd at jeg skulle kunne gå til tannlegen uten å grue meg, men det gjør jeg nå!

Grundig og hyggelig :-)

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Blir alltid møtt med en blid og hyggelig hilsen av både assistent og tannlege. Får deg til å føle deg trygg og avslappet. Er veldig ærlig, nøye og er lett på handa. Helt akseptabelt og greit prisnivå. Anbefales!

Anbefales

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Etter noen dårlige opplevelser med tannleger andre steder, var det fantastisk å finne en så behagelig og dyktig tannlege. Jeg har nå flyttet til Oslo, men beholder tannlegen i Porsgrunn!