Jan Erik Lloyd

Lloyd Jan Erik, Siljan Tannklinikk, Tannklinikken Skien, Tannlegene på Søsterhjemmet

1991

Lloyd Jan Erik Priser mangler
Siljan Tannklinikk Prisliste
Tannklinikken Skien Prisliste
Tannlegene på Søsterhjemmet Prisliste

Lloyd Jan Erik Telefonnummer35 51 44 0035 51 44 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pansveien 69 3940 Porsgrunn
Siljan Tannklinikk Telefonnummer35 94 13 4635 94 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
3748 Siljan
Tannklinikken Skien Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannlegene på Søsterhjemmet Telefonnummer35 56 48 0035 56 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamlevegen 19 3922 Porsgrunn
Jan Erik Lloyd er tannlege i Porsgrunn, Siljan og Skien

Siste vurderinger av Jan Erik Lloyd

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene på Søsterhjemmet Skrevet

Jeg har gått til denne tannlegen i flere år. Han er hyggelig, blid og effektiv. Han tilbyr også timer på ettermiddag og kveldstid, noe jeg opplever som et stort pluss!

Beste tannlege i Norge

Klinikk: Lloyd Jan Erik Skrevet

Dette er uten tvil den beste tannlegen som finnes! Kjempedyktig! Førstevalg uten tvil, utrolig kunnskapsrik

Verdens beste tannlege?

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Meget hyggleig tannlege som vet hva han driver med. Forklarer til en hver tid hva han gjør og hva du skal gjøre på en enkel og forståelig måte. Effektiv, men svært nøyaktig behandling til en fornuftig pris. Gir gode tilbakemeldinger på hvordan det står til med tennene dine og gir råd til hvordan opprettholde/forbedre tannhelsen utifra ståa.

Endelig kvitt tannlegeskrekken!

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Tålmodig, flink og forståelsesfull tannlege. Sier hva han skal gjøre, før han gjør det. Lar deg få "pustepauser" hvis du trenger det.

Hadde aldri trodd at jeg skulle kunne gå til tannlegen uten å grue meg, men det gjør jeg nå!

Grundig og hyggelig :-)

Klinikk: Tannklinikken Skien Skrevet

Blir alltid møtt med en blid og hyggelig hilsen av både assistent og tannlege. Får deg til å føle deg trygg og avslappet. Er veldig ærlig, nøye og er lett på handa. Helt akseptabelt og greit prisnivå. Anbefales!