Tannklinikken Skien

Telefonnummer35 58 39 2035 58 39 ...
Telemarksvegen 170 3734 Skien
Tannklinikken Skien holder til i Skien

Siste vurderinger av Tannklinikken Skien

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ståle Bentsen Skrevet

Jeg har alltid hatt store problemer med å gå til tannlege tidliger på grunn av dårlige erfaringer, jeg fikk mye dårlig behandling og kjeften så til slutt ikke ut i måneskinn:(
Men så flyttet jeg til Skien og fikk ny tannlege, ståle Bentsen, helt fantastisk tannlege, rolig og profesjonell og kan virkelig det han driver med, han tar deg seriøst og tar hensyn! Tusen takk Bentsen, jeg har ikke lenger tannlegeskrekk og kan igjen smile med hele kjeften:D

Ikke så godt med kunder

Tannlege: Carsten Aas Skrevet

Selv om han er god på å fikse tenner, så kritiserer han veldig mye. Enten om det er fordi jeg snuser eller drikker cola, så banner han mens han holder på i tennene mine mens han sier jeg må slutte. Hvis du vet du har hull, drikker mye med sukker, snuser, røyker og andre ting som kan skade tennene (mer eller mindre grunnen til at du går der), ikke bruk denne tannlegen.

Jeg likte å gå til tannlegen før. FØR jeg hadde Carsten som tannlege. Har skapt en liten fobi ettersom jeg ikke liker å få kjeft av en som lever av å fikse mine tenner.

Grundig og hyggelig :-)

Tannlege: Jan Erik Lloyd Skrevet

Blir alltid møtt med en blid og hyggelig hilsen av både assistent og tannlege. Får deg til å føle deg trygg og avslappet. Er veldig ærlig, nøye og er lett på handa. Helt akseptabelt og greit prisnivå. Anbefales!