Romedal Legesenter DA

Mågårdvegen 85 2334 Romedal

Siste vurderinger av behandlere ved Romedal Legesenter DA

Lytter godt.

Lege: Iren Syversen Skrevet

Tar meg på alvor og tar seg god tid til å lytte. Hun følger godt opp avtaler,blodprøve svar mm. Tar raskt kontakt ved behov

Rolig/tid til å lytte

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Imøtekommende og hyggelig. Lett å prate med, men ikke flink til å gi tilbakemelding på prøveresultat selv om han sa at han ringte pasienten selv for tilbakemelding på prøver. Har forsøkt flere ganger å komme i kontakt med han i denne forbindelse uten resultat. Her har han en jobb å gjøre!

Totalinntrykk ikke godt

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Dessverre ble mitt inntrykk av denne legen betraktelig dårligere etter at jeg brukte han i 2 og et halvt år. Koselig og imøtekommende da jeg hadde time, men der slutter det dessverre. Derfor så jeg meg nødt til å bytte fastlege. En lege skal alltid ta pasienten på alvor. Ikke motsatt.

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Trygve Julian Moe Skrevet

Tar seg god tid, kommer med løsninger og tar mange prøver for å prøve å finne et svar. Sender gjerne sms på helg med svar på prøver og viser at han er der for pasienten selv utenom arbeidstid. Bra for Romedal å få en ung og dyktig lege 👍

Trygg, omsorgsfull

Lege: Trygve Julian Moe Skrevet

Han er den beste.
Lytter og svarer på spørsmål
Kan ta opp flere ting på samme time. God og trygg person en som man kan stole 100%. Angrer ikke på bytte.

Godt å ha en lege man kan åpne seg for og stole på og som er der når man trenger det.