Romedal Legesenter DA

Telefonnummer62 58 89 9062 58 89 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mågårdvegen 85 2334 Romedal

Siste vurderinger av Romedal Legesenter DA

I en klasse for seg!

Lege: Hifsa Rasti Skrevet

Dette er helt ekstraordinært! Uten tvil den beste legen jeg har møtt! Er i tillegg til å være meget god faglig lege også en meget givende person som yter service langt ut over det man kan forvente. Jeg er veldig glad for hjelpen jeg har fått! Har snudd en nedadgående helse til en oppadgående for meg!

Great doctor!

Lege: Hifsa Rasti Skrevet

When I was assigned a doctor in Romedal I wanted to change to someone closer, but after seeing Dr Rasti I decided not to change. I am happy to drive further to keep seeing her.
She listens attentively and doesn't rush the appointment like some other doctors I've seen. She demonstrates professional empathy.
Great doctor.

FLINK LEGE

Lege: Stefan Obytz Skrevet

Flott lege, du får den hjelpen du trenger. har du ett problem eller sykdom så gir han seg ikke før han finner ut hva som feiler deg eller henviser han deg videre

Beste legen!

Lege: Hasib Hussain Shah Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. En som faktisk hører på deg og ser deg i øynene når du snakker. Han er faglig dyktig og kan det han driver med. Er god til å henvise der det trengs. Han er utrolig flink med barn. Undersøker godt og får deg til å føle deg trygg. Jeg er veldig fornøyd.

Interessert og kunnskapsrik

Lege: Hifsa Rasti Skrevet

Hifsa Rasti er den beste legen jeg noen gang har hatt. Hun har satt seg inn i journal fra tidligere lege og har satt i gang omfattende tiltak uten at jeg har måttet be om noe. Hun er lyttende og har full oversikt!

Tillitsvekkende og dyktig lege!