Iren Syversen

Autorisasjon (2018)

Iren Syversen er en av 19 fastleger i Stange

Siste vurderinger av Iren Syversen

Trygg og stødig fastlege med stolthet i sitt arbeid

Iren sørger for at du får den hjelpen du trenger. Bagatelliserer ingen problemer og passer godt på sine pasienter.

Dyktig

Trygg, lyttende og imøtekommende. Føler meg alltid sett og hørt. Har hun lite kunnskap om det som er årsaken til timen, henvises det alltid videre til andre innen riktig felt!

Veldig flink fastlege

Beste fastlegen jeg har hatt. Hun er hyggelig og effektiv og jeg får gode svar på alle mine spørsmål.

Dyktig fastlege

Kunnskapsrik, lyttende og «tøff» dame. Hun møter deg med respekt, uansett hva du trenger hjelp til. Godt humør har hun også. Anbefales absolutt som fastlege.

Trygg, lyttende og veldig flink fastlege

En føler seg trygg og velkommen når man kommer til time hos Iren. Hun er godt forberedt til timen og husker ting som har blitt tatt opp tidligere noe som gjør at man føler seg sett. Hun er også veldig flink til å lytte og en får være med på å diskutere "veien videre". Hvis hun er usikker henviser hun videre, og dette følger hun godt opp, det samme med svar på blodprøver ol. En veldig flink lege som er dyktig i sitt arbeid både på det faglige, men også på det å se pasientens behov og tilpasse deretter.