Tannklinikken Porsgrunn

C.e. Berg-Hanssens Gate 20, Beha-Kvartalet 3916 Porsgrunn
Tannklinikken Porsgrunn holder til i Porsgrunn

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannklinikken Porsgrunn

Bra behandlig, på trynet avslutning

Tannlege: Aiste Navickiene Skrevet

Alt bra frem til siste sjekk av implantat, time jeg har betalt for på forhånd, kunne ikke møte opp alikevel, må kansellere rett før, får regning for ikke møtt time, en time jeg allerede har betalt for. Skylder på tapt inntekt siden de satt uten pasient de 15 minuttene jeg ikke var der, men timen var allerede betalt og de vil ha ekstra for ikke møtt. Frekk og nedlatende på telefon når jeg spør om hvorfor de skal ha dobbelt betalt, hadde jeg møtt opp hadde de jo tjent mindre.

Utrolig dårlig

Tannlege: Petko Georgiev Zamfirov Skrevet

Gikk hos denne tannlegen en stund, og aldri hatt tannlegeskrekk før jeg gikk her. Han ga meg tannlegeskrekk, var utrolig hardhendt, og jeg begynte å grine fordi det var vondt til tross for bedøvelse, og da fikk jeg bare kjeft. Jeg endte da opp med å ikke fullføre den behandlingen før et par år etter når jeg endelig hadde mannet meg opp til å dra til tannlege, men da en annen en og et annet sted. Anbefaler virkelig ikke denne tannlegen. Tannlegeskrekken er fortsatt veldig tilstede, selv noen år etterpå.

Godt fornøyd

Tannlege: Petko Georgiev Zamfirov Skrevet

Opplever denne tannlegen som oppriktig interessert i å gjøre en god job, og en dyktig fagmann. Intet negativt å bemerke. Kunde i ca.8 år

Kan ikke bli bedre.

Tannlege: Aiste Navickiene Skrevet

Aiste er den beste tannlege verden har hatt og alle i verdens helsetjenester har alt å lære av henne og hun bryr seg og tar vare på alle sine pasienter uansett hvem det måtte være.
Mvh

Beste tannlege i Porsgrunn

Tannlege: Audun Rui Skrevet

Veldig flink tannlege som mine barn går til dette. Han får barna trygge og er veldig flink snakke med barn.