Tannklinikken Porsgrunn

Tannklinikken Porsgrunn holder til i Porsgrunn

Siste vurderinger av Tannklinikken Porsgrunn

Dårlig!

Tannlege: Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov Skrevet

Dårlig behandling av barn med tannlegeskrekk. Ikke flink til å forklare hva hun skal gjøre og vise instrumenter før hun og assistent prøver å putte det i munnen til mitt barn. Dette har skjedd gjentatte ganger og jeg har hver gang (flere ganger gjennom besøket) sagt at de MÅ vise og forklare først! Som ikke blir gjort. Barnet mitt skrek at det var vondt og ba hun stoppe under behandling og hun bare fortsatte og jeg måtte be hun stoppe umiddelbart! Utålmodig assistent som står å sier til barnet på 8år at de har dårlig tid og at de har brukt for mye tid på henne og har flere pasienter. Denne tannlegen og hennes assistent har gjort tannlegeskrekken til mitt barn verre og jeg har lovet at hun aldri skal måtte tilbake til denne tannlegen.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Aiste Akrame Aasen Skrevet

En tannlege som kan anbefales på det varmeste. Virkelig opptatt av at man skal bli fornøyd, med gode løsninger. Prisene er rimelige, og resultatet magisk. Mvh [Navn fjernet av moderator]

Kjempe fornøyd!

Tannlege: Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov Skrevet

Kjempe flink, tålmodig og profesjonell tannlege! Var heller ikke noe «hardhendt» under behandlingen - et stort pluss for meg som har (veldig) tannlegeskrekk. Senteret er kjent for å ha det hektisk, men likevel klarer hun å levere et profesjonelt og hyggelig arbeid for pasienten. Anbefales!

Usikkert

Tannlege: Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov Skrevet

Vi hadde en dårlig inntrykk da vi kommer inn. Har ikke sagt hei eller smilte til mitt barn og i tillegg var det ikke hyggelig behandling.

Flink, den beste

Tannlege: Marit Oddveig Nuland Skrevet

Dette var den tannlegen som med sin rolige væremåte, tålmodighet, forståelsesfulle vesen kurerte noe av min verste tannlegeskrekk. Takk til henne og hennes assistenter.