Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov

Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov er tannlege i Porsgrunn

Siste vurderinger av Iwona Malgorzata Wilk-Chengarov

Dårlig!

Klinikk: Tannklinikken Porsgrunn Skrevet

Dårlig behandling av barn med tannlegeskrekk. Ikke flink til å forklare hva hun skal gjøre og vise instrumenter før hun og assistent prøver å putte det i munnen til mitt barn. Dette har skjedd gjentatte ganger og jeg har hver gang (flere ganger gjennom besøket) sagt at de MÅ vise og forklare først! Som ikke blir gjort. Barnet mitt skrek at det var vondt og ba hun stoppe under behandling og hun bare fortsatte og jeg måtte be hun stoppe umiddelbart! Utålmodig assistent som står å sier til barnet på 8år at de har dårlig tid og at de har brukt for mye tid på henne og har flere pasienter. Denne tannlegen og hennes assistent har gjort tannlegeskrekken til mitt barn verre og jeg har lovet at hun aldri skal måtte tilbake til denne tannlegen.

Kjempe fornøyd!

Klinikk: Tannklinikken Porsgrunn Skrevet

Kjempe flink, tålmodig og profesjonell tannlege! Var heller ikke noe «hardhendt» under behandlingen - et stort pluss for meg som har (veldig) tannlegeskrekk. Senteret er kjent for å ha det hektisk, men likevel klarer hun å levere et profesjonelt og hyggelig arbeid for pasienten. Anbefales!

Usikkert

Klinikk: Tannklinikken Porsgrunn Skrevet

Vi hadde en dårlig inntrykk da vi kommer inn. Har ikke sagt hei eller smilte til mitt barn og i tillegg var det ikke hyggelig behandling.

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannklinikken Porsgrunn Skrevet

En blid og hyggelig tannlege som til tross av at de fleste arbeidsdager virker som at det er "full fart" m/ mye å gjøre osv så tar hun seg alltid tid og ekstra hensyn hvis du har tannlegeskrekk osv Er alltid opptatt av at du har det " bra " og opplyser hele tiden om hva som skal gjøres/skje denne gangen osv og om du ønsker smertestillende I tillegg virker hun veldig trygg i det hun gjør Selv har jeg fått satt inn bla proteser og resultatet kunne ikke blitt bedre for å si det sånn Noe andre også bemerker ,nå når tørr å smile igjen