Handelstorget Tannlegesenter

Telemarksgata 12 3707 Skien
Handelstorget Tannlegesenter holder til i Skien

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Handelstorget Tannlegesenter

Helt fantastisk

Behagelig og informativ.
Pene og rene lokaler og hyggelige ansatte.
Kan anbefales av en med ekstrem tannlegeskrekk😊

Meget god tannlege

Tannlege: Per Hauge Skrevet

En meget god tannlege. Har faktisk brukt denne tannlegen i over tredve år, og har intet å utsette på arbeidet som er blitt utført av vedkommende i løpet av alle disse årene. Kan anbefales.

Faglig flink og god service

Tannlege: Per Hauge Skrevet

En tannlege som er veldig faglig flink, hyggelig og nett på hånden. Lokalene er freshe og up to date, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt i tannlegestolen. Absolutt å anbefale!

Den beste!

Tannlege: Ove Enger Skrevet

Hatt Ove som tannlege i mange år. Han fikser og finner ut av alt. Stiller bestandig opp! Flott, rolig og kjempeflink tannlege som er lett å prate med.

Ålreit tannlege

Tannlege: William Moreau Skrevet

Ble anbefalt av min bestefar, som har gått hos han i mange år. Jeg har tidligere vært hos kommunal tannlege i annen by, og disse satte inn alt for store fyllinger som siden ble tygget i stykker og har falt ut. Moreau ordnet tennene mine akkurat slik jeg ønsket. Selv etter behandlingen egentlig var ferdig, kjente jeg at ikke alt var helt som det stemte. "Sett deg ned igjen, så ordner vi det" var beskjeden jeg fikk, og så ordnet han det - på overtid. Kostet ikke noe ekstra. Tok også bilder av tennene med kamera, og gav grundig opplæring av riktig rengjøring av tenner og tannkjøtt. Jeg har mye bedre munnhygiene i dag takket være denne tannlegen.

Eneste minus jeg kan komme på er at under behandlingen sprutet det vann fra utstyret han hadde i munnen min overalt - jeg ble våt på skjortekragen og måtte hjem og skifte.

Ellers er Moreau utrolig hyggelig, føler meg velkommen og vil fortsette med det.