Per Hauge

Per Hauge er tannlege i Skien

Siste vurderinger av Per Hauge

Utålmodig og irritabel

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk og informerte om det før behandling. Han utgir seg for å være tålmodig, men når frykten tok meg ble han sur, utålmodig og begynte å kjefte. Gikk noen ganger for å reparere ferdig tanna, men byttet så fort tanna var fin. Han er sikkert dyktig i jobben sin, men ikke så god med mennesker. Sur mot tannhelsesekretæren sin også.

Kan være irritabel noen ganger

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

Han er sikkert dyktig i faget, men jeg sluttet hos denne tannlegen. Jeg får fort brekninger når jeg skal ta røntgenbilder. Har liten munn, og den "dingsen" man putter inn i munnen for å ta bildene er alt for stor for meg. Han ble irritert på meg fordi jeg fikk brekninger og han ble hardhendt. Min nye tannlege løser dette på en fin måte, og gir meg også en mer behagelig behandling, både fysisk og psykisk.

Helt fantastisk

Behagelig og informativ.
Pene og rene lokaler og hyggelige ansatte.
Kan anbefales av en med ekstrem tannlegeskrekk😊

Meget god tannlege

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

En meget god tannlege. Har faktisk brukt denne tannlegen i over tredve år, og har intet å utsette på arbeidet som er blitt utført av vedkommende i løpet av alle disse årene. Kan anbefales.

Faglig flink og god service

Klinikk: Handelstorget Tannlegesenter Skrevet

En tannlege som er veldig faglig flink, hyggelig og nett på hånden. Lokalene er freshe og up to date, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt i tannlegestolen. Absolutt å anbefale!