Handelstorget Tannlegesenter

Telemarksgata 12 3707 Skien
Handelstorget Tannlegesenter holder til i Skien

Siste vurderinger av Handelstorget Tannlegesenter

Ønsker ikke å anbefale denne tannlegen.

Tannlege: Morten Alexander Sandsmark Skrevet

Gjennomgikk etter mitt syn en komplisert tannbehandling der det framsto som at tannlegen ikke var kompetent til å utføre en slik tannbehandling.Jeg oppfatter at det var en spesialistoppgave for en oralkirurg noe han burde henvist til.
Jeg fikk lite informasjon før behandlingen og ingen eller lite informasjon underveis.
Etter en time i stolen måtte jeg avbryte på grunn av smerter og følelsen av å være utslitt. Tannlegen opptrådte ellers hyggelig i møte med pasienten.

Det er en glede

Tannlege: Stig Rune Meland Skrevet

å anbefale Stig Rune Meland … ja, faktisk er det en glede å gå til tannlegen også, når en har en tannlege som ham.
En flink, hyggelig og behagelig tannlege som jeg har fått god hjelp hos og har full tillit til.

Utålmodig og irritabel

Tannlege: Per Hauge Skrevet

Jeg har ekstremt tannlegeskrekk og informerte om det før behandling. Han utgir seg for å være tålmodig, men når frykten tok meg ble han sur, utålmodig og begynte å kjefte. Gikk noen ganger for å reparere ferdig tanna, men byttet så fort tanna var fin. Han er sikkert dyktig i jobben sin, men ikke så god med mennesker. Sur mot tannhelsesekretæren sin også.

Kan være irritabel noen ganger

Tannlege: Per Hauge Skrevet

Han er sikkert dyktig i faget, men jeg sluttet hos denne tannlegen. Jeg får fort brekninger når jeg skal ta røntgenbilder. Har liten munn, og den "dingsen" man putter inn i munnen for å ta bildene er alt for stor for meg. Han ble irritert på meg fordi jeg fikk brekninger og han ble hardhendt. Min nye tannlege løser dette på en fin måte, og gir meg også en mer behagelig behandling, både fysisk og psykisk.

Trygg og flink tannlege

Tannlege: Stig Rune Meland Skrevet

Stoler fult på meland. Rolig og hensynsfull og ikke minst ærlig. Beste tannlegen jeg har hatt! Anbefaler han videre :)