Holtanklinikken AS

Telefonnummer35 06 10 5035 06 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Folkestadsvegen 12 3800 Bø i Telemark
Holtanklinikken AS holder til i

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Holtanklinikken AS

Meget imøtekommende..

Tannlege: Hans Ragnar Preus Skrevet

Dyktig og meget faglig og en ener. Hadde alle tannleger vært slik hadde det ikke vært farlig. Imøtekommende, lyttende, forklarer deg ved og se deg i øynene og sitter foran, lett forståelig. Ellers meget hyggelig og gjør alt til pasientens beste. Humoristisk syn og humør.

Aldri opplevd maken til tannlege og behandling!

Tannlege: Hans Ragnar Preus Skrevet

En mottagelse som er kongelige verdig
Lun atmosfære med godt humør
Utviser enestående respekt og forståelse for pasienten, -og gir gode og tydelige forklaringer
Flott oppfølging

Super

Tannlege: Halvor Holtan Skrevet

Har vært der i mange år og finnes ikke bedre, flinkere og koseligere tannlege. Må kjøre langt for å komme dit, men det er det verdt.
Han vet å ta vare på sine pasienter. Forklarer og informerer kjempe bra.
En fryd å gå til tannlegen. Hos tidligere tannleger var det en mare.
Gleder meg hver gang jeg skal få sjekket tennene. Kan umulig finnes noen flinkere.

Meget god tannlege !

Tannlege: Anne Holtan Saga Skrevet

Anne Holtan Saga er en svært dyktig og behagelig tannlege, alltid opptatt av pasientens ve og vel. Samvittighetsfull og omsorgsfull, faglig svært dyktig !
Kan anbefales på det varmeste !

Fantastisk service og tannlege

Tannlege: Inge Holtan Saga Skrevet

var ikke pasient hos holtan, men har hatt samme smerter i samme tann i flere år og har hatt offentlig tannlege. ringte de i dag til morgon og spurte om de kunne hjelpe meg med tannverken som ingen andre har funnet ut av, det tok meg godt imot, og tror det klarte å fikse det også da tannen min var sprekt og at det mest sannsynlig var årsaken til smertene. nå har jeg fått midlertidig fylling før eg skal tilbake om litt for å bygge opp tannen igjen.
Inne hos tannlege Inge så ble eg godt tatt imot og behandlingen gikk kjempebra, aldri hatt tannlege skrekk før, men har aldri likt bedøvelsen da eg syns den gjør mer vondt enn og borre , men han satte den uten at eg kjente noe.
Litt dyrere enn min gamle tannlege, men vel verdt det, og andre eg har hørt med har hatt rett i at de er meget flinke på holtanklinikken :)