Holtanklinikken AS

Holtanklinikken AS holder til i Midt-Telemark

Siste vurderinger av Holtanklinikken AS

Meget god tannlege !

Tannlege: Anne Holtan Saga Skrevet

Anne Holtan Saga er en svært dyktig og behagelig tannlege, alltid opptatt av pasientens ve og vel. Samvittighetsfull og omsorgsfull, faglig svært dyktig !
Kan anbefales på det varmeste !

Fantastisk service og tannlege

Tannlege: Inge Holtan Saga Skrevet

var ikke pasient hos holtan, men har hatt samme smerter i samme tann i flere år og har hatt offentlig tannlege. ringte de i dag til morgon og spurte om de kunne hjelpe meg med tannverken som ingen andre har funnet ut av, det tok meg godt imot, og tror det klarte å fikse det også da tannen min var sprekt og at det mest sannsynlig var årsaken til smertene. nå har jeg fått midlertidig fylling før eg skal tilbake om litt for å bygge opp tannen igjen.
Inne hos tannlege Inge så ble eg godt tatt imot og behandlingen gikk kjempebra, aldri hatt tannlege skrekk før, men har aldri likt bedøvelsen da eg syns den gjør mer vondt enn og borre , men han satte den uten at eg kjente noe.
Litt dyrere enn min gamle tannlege, men vel verdt det, og andre eg har hørt med har hatt rett i at de er meget flinke på holtanklinikken :)

Beste tannlegen :-)

Tannlege: Halvor Holtan Skrevet

Jeg kom til Halvor med tannlegeskrekk.Han jobba mye for at jeg skulle føle meg trygg og godt ivaretatt.Takk Halvor for at du har holdt ut med meg som pasient :-)