Storslett Hovedtannklinikk

Sonjatunvegen 21 9151 Storslett
Storslett Hovedtannklinikk holder til i Nordreisa

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Storslett Hovedtannklinikk

Fantastisk tannlege

Tannlege: Line Sellin Skrevet

Jeg har gått til flere tannleger på sonjatun og hun er desidert den beste! Hun forteller om hvilke behandlingsmuligheter man har, og hun sier også hvilken behandling hun anbefaler. Jeg har tannlegeskrekk, men jeg hadde ingen smerter ved behandlingen! Og jeg har heller ikke hatt smerter i tanna etter behandlingen.

Ikke fornøyd

Tannlege: Line Sellin Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med tannbehandlingen jeg fikk hos denne tannlegen. Jeg gikk i ettertid med unødvendige smerter og måtte tilbake flere ganger med den samme tannen. Valgte da å gå til en annen tannlege på samme senteret. Det er langt å kjøre til Storslett, og jeg synes det hele ble en svært ubehagelig og langvarig opplevelse. Jeg kan dessverre ikke anbefale denne tannlegen.

Hyggelig og flink

Tannlege: Tor Håkon Larsen Skrevet

En meget hyggelig, ung tannlege som gjør sitt beste for at pasienten skal være fornøyd.

finnes det noen bedre ?

Tannlege: Inge Gustav Hauge Skrevet

Jeg har bodd på mange plasser i norge og brukt mange tannleger, men ingen har klart det Inge G Hauge. Jeg har en tannlegeeskrekk som gjorde at t.legen kun ble besøkt når det var for sent å berge tanna.
Jeg kommer til Storslett og får t.lege Hauge fast..Ja det var magi. Med sin helt spesielle rolige utstråling og store forståelse for oss *skrekkofre*, så er jeg nesten helt helbredet...Nesten sier jeg, da mener jeg at resten av frykten må jeg med mine fastlåste tanker om * smertehel....* nok ordne opp i selv..Og jeg er nesten imål. Tusen tusen takk til tannlege Inge G Hauge og hans dyktige hjelpedamer.