Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

En fantastisk fastlege

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Dr Qasim er meget grundig og faglig dyktig, han tar seg alltid god tid til å LYTTE. Alltid blid og positiv. Han er en fantastisk fastlege.

flink lege

Lege: Emma Rudneva Skrevet

meget dyktig og angasjert lege.Hun er meget flik pålitelig og oppdatert.Hun hjalp meg flere genger og nesten redet mitt liv. Altid vennlig og oppmerksom mot pasjenterTakknemlig at jeg fant henne som lege

Hyggelig og blid

Lege: Qasim Afzal Skrevet

Legen er veldig hyggelig og lett å snakke med. Han starter alltid med "Hvordan har du det?" Dessverre hører han ikke på svaret. Da er han "forsvunnet" inn i pc-skjermen og ser på historikken din.
Som sykepleier opplever jeg også at han tar en del unødvendige prøver, og at han ikke bruker felleskatalogen dersom han er usikker eller er ukjent med et medikament.

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Jeg føler meg mer komfortabel når jeg er hos denne legen. Jeg kan være åpen om alt uten å føle meg usikker. Jeg vil gjerne bytte fastlege til deg Emma.

Dyktig og oppmerksom.

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Har hatt henne som fastlege i mer enn 10 år, og har bare godt å si om hennes faglige dyktighet.
Lett å få tak i, interessert i hva jeg har på hjertet, flink til å berolige, og ser alltid vennlig rett på meg, bortsett fra når hun skriver nødvendige ting på PC.

Henviser med en gang videre hvis noe er utenfor allmennlegenes, altså hennes, fagområde.
Følger godt med på progresjonen i et par kroniske sykdommer jeg har. Kommer med gode forslag til ulike behandlingsalternativer.

Hun er imidlertid ikke riktig lege å oppsøke hvis man bare er ute etter sykemelding, uten at det egentlig feiler noe... Og det tror jeg er den egentlige årsaken til at endel uttrykker så mye misnøye.