Fatima Hanbali Khan

Autorisasjon (2017)

Fatima Hanbali Khan er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Fatima Hanbali Khan

Beste legen jeg har hatt hittil

Har hatt endel fastleger og jeg føler at hun er den absolutt beste. Tar seg god tid til deg og lytter. Hun er dessuten veldig forståelsesfull og utrolig trivelig å prate med.

Det tar dessverre en god stund før en blir ropt opp og en må beregne noen dager før en får time men dette går forsåvidt mest på mye trafikk og mange pasienter.

Byttet umiddelbart

Jeg har IKKE møtt fastlegen, så dette går kun på resepsjonistene på legesenteret. De gjorde opplevelsen min der når jeg kontaktet de så dårlig at jeg faktisk byttet legesenter. Veldig overlegne og frekke jenter som jobber der. Blir snakket ned til om du spør om noe og det er rett og slett ubehagelig å ringe for å spørre om time etc. basert på dette anbefaler jeg ikke i det hele tatt. Man skal føle seg litt mer ivaretatt som pasient. Når man tar kontakt med legesenter er man som regel svekket på en eller annen måte, og da passer det seg ikke at de ansatte er ekle mot deg.

Trivelig lege.

Fatima Hanbali Khan er en meget hyggelig og seriøs lege.føler at jeg blir tatt på alvor.hun er ganske ung så mangler kanskje noe erfaring som kommer med alderen, men føler absolutt jeg er i trygge hender.og jeg opplever å bli behandlet på en respektfull måte som ikke er en selvfølge med alle leger.kan trygt anbefale Fatima H.Khan.

Profesjonell og omsorgsfull

Etter å ha hatt noen leger som alltid har dårlig tid det er det fint å endelig komme til ei som ikke er stresset og tar seg tid til deg.