Emma Rudneva

Stortorget Legesenter
Torggata 83 2317 Hamar
Emma Rudneva er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Stresset og uinteressert .

Jeg synes hun virker en del stresset og ikke lytter. Ser mest på data maskinen. Jeg føler at en god lege burde snakke og se mer på sin pasient. Hun sendte meg raskt videre da jeg hadde vondt i kneet. Men jeg føler hun ikke er dyktig nok til å kommunisere med sin pasient.

Dårlig på kommunikasjon, stresset, lytter ikke,

Hun har det mer travelt med å få pasienten ut igjen av kontoret, lytter ikke og forteller heller om seg selv.
Virker som om hun har nok med seg selv og er ikke i stand til å se sin pasient.
Sitter å skriver med ryggen til. Snur seg ikke for å se og lytte. Jeg måtte selv fortelle hvordan hun skulle undersøke mitt brokk, når jeg fortalte det sa hun å.... Så reiste hun seg motvillig og for å be meg legge meg på benken så hun kunne kjenne etter...
Hva slags lege er dette????

Ikke bra...

Hos denne legen ble jeg jaget ut av kontoret etter 5 minutter flere ganger. Hun så knapt på meg og skrev referat på PC. Veldig dårlig på å forstå sammensatte sykdommer, fokuserer kun på enkelt symptomer. Opplevde dessverre legen som lite vennlig, lite høflig og jeg følte meg overhode ikke sett eller hørt. Jeg byttet derfor lege.

Lite kontroll

Denne legen har jeg liten tiltro til da det kommer til medisinsk vurdering og kunnskap. Ser mest på dataen, og støtter seg på den.

uinteresert og uvennlig fast lege

Jeg har vært hos henne i dag for den førstegang. jeg fikk oppleve at hun er en uvennlig fastlege og snakker kort og iritert på meg.
Jeg fikk ganske liten tid å fortelle hva jeg ønsker.