Emma Rudneva

Autorisasjon (1998)

Emma Rudneva er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Ikke lyttende eller interessert

Første gang jeg møtte fastlegen, etter kun vært hos vikar tidligere. Hun virket lite interessert i meg og mine problemer, og virket bestemt på at hun visste hvordan ting skulle ordnes, om de i det hele tatt kunne det.
Ble mildt sagt irritert når jeg nevnte et helseproblem jeg har hatt over lengre tid som er svært plagende, og hun svarte med "Det har helt vanlig å oppleve slike plager, og det er ikke noe man kan gjøre med det."

Ellers vanskelig å snakke med på en veiledende og hjelpende måte- Hvis du vet akkurat hva du vil og er bestemt tilbake så kanskje det kan gå? Men absolutt ikke en opplevelse jeg unner noen. Kunne vært bedre på å være lyttende og forstående.
Unødvendig å trekke konklusjoner uten å ha spurt videre spørsmål. Og nedlatende kommentarer om å trenge "barnestørrelse" på ting er unødvendig.

Frekk og nedlatende

Først møte med fastlegen.

Fastlegen kan bli bedre på: førsteinntrykket, samarbeidsevnen, se og høre pasienten og færre spydige kommentarer.

Ingen personlig kontakt eller opplevelse

En helt ok lege som dessverre ødelegger helhetsinntrykket og setter kompetansen på prøve med sin mindre gode evne for forståelse og kommunikasjon. Viser liten interesse for pasienten, er ikke opptatt av menneske og er veldig styrt av pcen og systemene.
I tillegg er legen dessverre for ofte borte, samt at ventetiden til avtalt tid er katastrofalt dårlig og avviker fra oppsatt tid.
Alt i alt en dårlig opplevelse og dårlig oppfølging.

Tilbake etter 2 års fravær.

Min lege er tilbake etter 2 års fravær.
Etter å ha vært en kasteball mellom diverse vikarer og andre for meg ukjente leger ble jeg endelig tatt på alvor.
Ble rekvirert øyeblikkelig hjelp og er allerede på bedringens vei.
Bestemt lege som handler når det er alvor.
Ganske autoritær og lite koseprat.

Uforberedt og uengasjert

Hun har ikke satt seg inn i årsaken til at pasienten kommer. Sitter med ryggen til og skriver på PC og generelt uengasjert.

Vurderingen er datert januar 2018. Jeg har vært sykm. og har ikke vært på kontoret siden oktober 2017.

Besvart av Emma Rudneva