Emma Rudneva

Torggata 83 2317 Hamar
Emma Rudneva er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Aldri mer tilbake!

Jeg har vært hos henne bare en gang, men det var mer en nok. Jeg har hatt plager en stund og jeg har vært hos forskjellige leger og spesialister og de fant aldri ut av det. Endelig besøkte jeg en privat lege i Ungarn som hadde en mulig løsning, det eneste han trengte var resultater av en blodprøve. Jeg drar deretter til Emma Rudnova, min fastlege for å få ordnet disse prøvende. Hun tok meg ikke på alvor i det hele tatt. Hun faktisk lo av meg (bokstavelig talt) for at jeg trodd i en spesialist i utlandet! Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg der og da bestemte at hit skal jeg aldri tilbake. Hun har ikke engang tatt alle de prøvene spesialisten spurt om!

Stresset og uinteressert .

Jeg synes hun virker en del stresset og ikke lytter. Ser mest på data maskinen. Jeg føler at en god lege burde snakke og se mer på sin pasient. Hun sendte meg raskt videre da jeg hadde vondt i kneet. Men jeg føler hun ikke er dyktig nok til å kommunisere med sin pasient.

Dårlig på kommunikasjon, stresset, lytter ikke,

Hun har det mer travelt med å få pasienten ut igjen av kontoret, lytter ikke og forteller heller om seg selv.
Virker som om hun har nok med seg selv og er ikke i stand til å se sin pasient.
Sitter å skriver med ryggen til. Snur seg ikke for å se og lytte. Jeg måtte selv fortelle hvordan hun skulle undersøke mitt brokk, når jeg fortalte det sa hun å.... Så reiste hun seg motvillig og for å be meg legge meg på benken så hun kunne kjenne etter...
Hva slags lege er dette????

Ikke bra...

Hos denne legen ble jeg jaget ut av kontoret etter 5 minutter flere ganger. Hun så knapt på meg og skrev referat på PC. Veldig dårlig på å forstå sammensatte sykdommer, fokuserer kun på enkelt symptomer. Opplevde dessverre legen som lite vennlig, lite høflig og jeg følte meg overhode ikke sett eller hørt. Jeg byttet derfor lege.

Lite kontroll

Denne legen har jeg liten tiltro til da det kommer til medisinsk vurdering og kunnskap. Ser mest på dataen, og støtter seg på den.