Emma Rudneva

Tlf: 62 53 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Emma Rudneva er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Uengasjert,kald og fraværende.

Vært her 2 ganger nå med min gravide samboer og aldri mer!Helt uengasjert,sitter med ryggen til og spør engang ikke hvordan hun har det!Ingen,prøver,tester etc. Dårlig språk i tillegg.
Aldri mer!

Ikke å anbefale

Har hatt Rudneva som fastlege i noen år nå, men kommer til å bytte. Opplever henne som lite medfølende og til tider ganske krass. Hun sitter alltid med ryggen til meg og ser inn i PC-skjermen. Det virker ikke som hun forbereder seg ikke til avtalene sine, eller at hun leser noe om årsaken til at man har bestilt time/har oppfølgingstime. Det er som regel også ganske lang ventetid for å få time hos henne. En gang jeg spurte henne om kostholdsråd ifbm vitaminmangel fikk jeg til svar at jeg kunne Google det selv. Kan absolutt ikke anbefale henne som fastlege.

Aldri mer tilbake!

Jeg har vært hos henne bare en gang, men det var mer en nok. Jeg har hatt plager en stund og jeg har vært hos forskjellige leger og spesialister og de fant aldri ut av det. Endelig besøkte jeg en privat lege i Ungarn som hadde en mulig løsning, det eneste han trengte var resultater av en blodprøve. Jeg drar deretter til Emma Rudnova, min fastlege for å få ordnet disse prøvende. Hun tok meg ikke på alvor i det hele tatt. Hun faktisk lo av meg (bokstavelig talt) for at jeg trodd i en spesialist i utlandet! Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg der og da bestemte at hit skal jeg aldri tilbake. Hun har ikke engang tatt alle de prøvene spesialisten spurt om!

Stresset og uinteressert .

Jeg synes hun virker en del stresset og ikke lytter. Ser mest på data maskinen. Jeg føler at en god lege burde snakke og se mer på sin pasient. Hun sendte meg raskt videre da jeg hadde vondt i kneet. Men jeg føler hun ikke er dyktig nok til å kommunisere med sin pasient.

Dårlig på kommunikasjon, stresset, lytter ikke,

Hun har det mer travelt med å få pasienten ut igjen av kontoret, lytter ikke og forteller heller om seg selv.
Virker som om hun har nok med seg selv og er ikke i stand til å se sin pasient.
Sitter å skriver med ryggen til. Snur seg ikke for å se og lytte. Jeg måtte selv fortelle hvordan hun skulle undersøke mitt brokk, når jeg fortalte det sa hun å.... Så reiste hun seg motvillig og for å be meg legge meg på benken så hun kunne kjenne etter...
Hva slags lege er dette????

Ikke bra...

Hos denne legen ble jeg jaget ut av kontoret etter 5 minutter flere ganger. Hun så knapt på meg og skrev referat på PC. Veldig dårlig på å forstå sammensatte sykdommer, fokuserer kun på enkelt symptomer. Opplevde dessverre legen som lite vennlig, lite høflig og jeg følte meg overhode ikke sett eller hørt. Jeg byttet derfor lege.

Lite kontroll

Denne legen har jeg liten tiltro til da det kommer til medisinsk vurdering og kunnskap. Ser mest på dataen, og støtter seg på den.

uinteresert og uvennlig fast lege

Jeg har vært hos henne i dag for den førstegang. jeg fikk oppleve at hun er en uvennlig fastlege og snakker kort og iritert på meg.
Jeg fikk ganske liten tid å fortelle hva jeg ønsker.

"Som å snakke til veggen"

Virker totalt uinteressert i pasienten. Sitter med ryggen til, bruker veldig mye tid på pc'n, burde kanskje tatt seg et kurs i både data og kundebehandling. Virker veldig krass i sine uttalelser, men mulig noe av dette skyldes utfordringer med språk/tonefall. Ikke oversikt over papirene, og i dag tok hun meg for å være en annen person. Åpnet altså feil journal, og begynte å forklare hva som stor der. Ikkje bra!

Helt utrolig

Ikke pasientvennlig i det hele tatt. Virket som hun hadde bestemt før undersøkelsen hva som feilte/ikke feilte pasienten. Kvass og brå mot pasienten. Lyttet ikke til hva pasienten sa. Satt med ryggen til pasienten.

flink lege

meget dyktig og angasjert lege.Hun er meget flik pålitelig og oppdatert.Hun hjalp meg flere genger og nesten redet mitt liv. Altid vennlig og oppmerksom mot pasjenterTakknemlig at jeg fant henne som lege

Beste legen jeg har hatt!

Jeg føler meg mer komfortabel når jeg er hos denne legen. Jeg kan være åpen om alt uten å føle meg usikker. Jeg vil gjerne bytte fastlege til deg Emma.

Dyktig og oppmerksom.

Har hatt henne som fastlege i mer enn 10 år, og har bare godt å si om hennes faglige dyktighet.
Lett å få tak i, interessert i hva jeg har på hjertet, flink til å berolige, og ser alltid vennlig rett på meg, bortsett fra når hun skriver nødvendige ting på PC.

Henviser med en gang videre hvis noe er utenfor allmennlegenes, altså hennes, fagområde.
Følger godt med på progresjonen i et par kroniske sykdommer jeg har. Kommer med gode forslag til ulike behandlingsalternativer.

Hun er imidlertid ikke riktig lege å oppsøke hvis man bare er ute etter sykemelding, uten at det egentlig feiler noe... Og det tror jeg er den egentlige årsaken til at endel uttrykker så mye misnøye.

OK, men ikke mer

Har hatt Emma som fastlege noen år og siden jeg sjelden har hatt behov for å gå til lege har jeg ikke tatt meg bryet med å bytte. Bytter nå fordi jeg muligens vil få behov for hyppigere legebesøk fremover.

Opplever Emma som ganske lite imøtekommende og litt arrogant. Vet aldri hvorfor jeg kommer, selv om det er hun som har bedt meg komme tilbake.

Bare en "plage" pr. besøk. Får ikke dobbelttime når man spør.

Hun har vært min fastlege i flere år, men nå har jeg byttet. Mest på grunn av hennes væremåte som er kvass og lite pasientvennlig. Man sitter å ser på ryggen hennes og hører hennes mumling i 90% av tiden. Hun er ikke forberedt på pasienten som kommer inn og må bruke halve tiden på å lese seg opp på dette. Hun "henger" seg opp i et av problemene ved et sammensatt sykdomstilfelle og forfølger dette mot mitt ønske og vil medisinere i det vide og brede, igjen mot mitt ønske. Hun er alltid forsinket.

Ikke den beste...

Har samme erfaring som flere andre her dessverre. Irritabel, skarp og lite serviceinnstilt mot meg som pasient var mitt inntrykk. Styr unna er mitt råd.

Virker stresset

Har hatt Rodneva som fastlege i noen måneder og vært der flere ganger i forbindelse med utredning av to somatiske forhold. Opplever at hun ofte virker lite forberedt og litt stressa. Hun sitter gjerne med ryggen til og skriver på journalen mens jeg snakker. Føler at jeg ved enkelte tilfeller ikke blir tatt på alvor, og også at det er om å gjøre å gjøre seg raskt ferdig, slik at jeg sitter igjen med ubesvarte spørsmål etter timen.

Legesenteret for øvrig (lab, sekretær etc) er stort sett greit å forholde seg til.

Tar tak

Har hatt Emma i flere år og er veldig fornøyd. Hun tar tak i ting med en gang og tar meg alltid på alvor. Føler ikke at jeg drar hjem med ubesvarte spørsmål. Er heller ikke sen med å henvise videre, dersom problemene mine skulle være utenfor hennes fagfelt.

aldri møtt henne

Har hatt henne som fastlege i 1 1/2 år, da hun var den eneste kvinnelige legen ledig å bytte til.. Har vært en del ganger hos legen siden da, men har aldri sett henne eller hatt henne når jeg har vært hos legen.. Får bare menn som er praktikanter fra utenlandsk opprinnelse. Så fornøyd er jeg nok ikke nei..

Et rotehode.

Hun har null kontroll, en papirhaug på sin kontorpult og opp til taket. Svarer ikke på ting hun skal innen riktig tid fra f.eks Nav.
Lite servicevennlig, ofte sur og svært arrogant.