Stortorget Legesenter

Torggata 83 2317 Hamar

Siste vurderinger av behandlere ved Stortorget Legesenter

OK, men ikke mer

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Har hatt Emma som fastlege noen år og siden jeg sjelden har hatt behov for å gå til lege har jeg ikke tatt meg bryet med å bytte. Bytter nå fordi jeg muligens vil få behov for hyppigere legebesøk fremover.

Opplever Emma som ganske lite imøtekommende og litt arrogant. Vet aldri hvorfor jeg kommer, selv om det er hun som har bedt meg komme tilbake.

Bare en "plage" pr. besøk. Får ikke dobbelttime når man spør.

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Hun har vært min fastlege i flere år, men nå har jeg byttet. Mest på grunn av hennes væremåte som er kvass og lite pasientvennlig. Man sitter å ser på ryggen hennes og hører hennes mumling i 90% av tiden. Hun er ikke forberedt på pasienten som kommer inn og må bruke halve tiden på å lese seg opp på dette. Hun "henger" seg opp i et av problemene ved et sammensatt sykdomstilfelle og forfølger dette mot mitt ønske og vil medisinere i det vide og brede, igjen mot mitt ønske. Hun er alltid forsinket.

Ikke den beste...

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Har samme erfaring som flere andre her dessverre. Irritabel, skarp og lite serviceinnstilt mot meg som pasient var mitt inntrykk. Styr unna er mitt råd.

Virker stresset

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Har hatt Rodneva som fastlege i noen måneder og vært der flere ganger i forbindelse med utredning av to somatiske forhold. Opplever at hun ofte virker lite forberedt og litt stressa. Hun sitter gjerne med ryggen til og skriver på journalen mens jeg snakker. Føler at jeg ved enkelte tilfeller ikke blir tatt på alvor, og også at det er om å gjøre å gjøre seg raskt ferdig, slik at jeg sitter igjen med ubesvarte spørsmål etter timen.

Legesenteret for øvrig (lab, sekretær etc) er stort sett greit å forholde seg til.

Tar tak

Lege: Emma Rudneva Skrevet

Har hatt Emma i flere år og er veldig fornøyd. Hun tar tak i ting med en gang og tar meg alltid på alvor. Føler ikke at jeg drar hjem med ubesvarte spørsmål. Er heller ikke sen med å henvise videre, dersom problemene mine skulle være utenfor hennes fagfelt.