Markens Tannlegesenter

Markens Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Markens Tannlegesenter

Fantastisk dyktig tannlege

Tannlege: Tonje Moen Eckhoff Skrevet

Tonje er uten tvil den beste tannlegen jeg har prøvd (skal aldri bytte igjen). Hun er rolig, behagelig og informerer om alt hun skal gjøre. Det merkes at hun er dyktig i faget sitt og man føler seg veldig godt ivaretatt. Anbefaler alle å bytte til Tonje!

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Tonje Moen Eckhoff Skrevet

Tonje er meget behagelig, ekstremt dyktig.
Jeg har prøvd 5 tannleger de siste årene, og Tonje Moen Eckhoff er uten tvil den aller beste tannlegen jeg har hatt. Hvis du vil glede deg til tannlegetime, så bytt til Tonje!

Denne tannlegen er grunnen til at jeg ikke er redd tannleger lenger!

Tannlege: Arve Brekka Skrevet

Dessverre har jeg flyttet fra byen nå. Er det en ting jeg virkelig savner og skulle tatt med på lasset er det han her. Jeg var livredd for tannlegen, men var tvunget til å gå.... Enorme smerter. Jeg kom inn på kontoret, litt fjern, rimelig redd og noe oppkavet. Men, alt gikk bra. Etter dette møtet sov jeg plutselig natten før jeg skulle til tannlegen. Kan anbefales til absolutt alle!!

Ikke la navnet avskrekke deg!

Tannlege: Arve Brekka Skrevet

Før jeg gikk til Brekka hadde jeg ymse erfaringer med andre tannleger. Etter mye problemer med tannkjøttbetennelse, byttet jeg til Brekka etter anbefaling fra flere venner. Jeg er så fornøyd! Om det er helt krise, kan jeg komme inn på dagen. Han er fantastisk på pasient-kontakt, og tar seg god tid til å snakke med deg og finne ut hvor problemet ligger. Da selv min fastlege ikke kunne hjelpe meg ved dobbelsidig inflammasjon i underkjeven, kunne Brekka både hjelpe og gi råd. Han har stor fagkompetanse og henviste meg til spesialist med en gang det ble tydelig at jeg hadde behov for det. Kontorpersonalet hans er også, som en bonus, veldig hyggelige og flinke. Bytter aldri tannlege igjen!

En dyktig tannlege

Tannlege: Arve Brekka Skrevet

Brekka er en tannlege jeg kan anbefale. Har nå gått der regelmessig i 7 år, og har ikke opplevd andre tannleger som er like god på å fortelle om hva som skal skje.
Til og med rotfyllingen gikk som en lek, selv om denne oppsto i ferietiden.