Dronningens Tannlegesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Dronningens Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dronningens Tannlegesenter

Et overraskende positivt bytte av tannlege

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

Etter mange år hos en og samme, som sluttet etter nådd alder, var det en lettelse å føle at en kom til en ny tannlege som også brydde seg, tok grundig sjekk og vurderinger for å kunne bistå med fortsatt vedlikeholde en sund tannhelse.

- en tannlege som absolutt kan anbefales!

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Linn Stokkelien Skrevet

Jeg har gått til Linn i flere år og er utrolig fornøyd. Hun er behagelig, forsiktig og faglig dyktig. Kan anbefale henne på det varmeste.

Herlig tannlege :-)

Tannlege: Knut Skarpeteig Skrevet

Liker han veldig godt! Jeg går fast en gang i året og han er hyggelig, effektiv og forklarer underveis. Har ingenting negativt å si om han eller personalet som jobber der, superhyggelige mennesker alle sammen!
Husker jeg følte meg sett og ivaretatt på en helt unik måte ved min første time, å komme fra det offentlige systemet til dette var bare helt fantastisk.

Meget behagelig og flink tannlege

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

En god og trygg opplevelse å gå til torjussen da hun er flink i sitt fag og er en god lytter og menneske kjenner. Jeg hadde skrekk i mange år men etter æ ha begynt hos henne er redselen borte.

morsom og behagelig

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

Jeg liker henne som person og gleder meg til behandlingene som er 10 av 10 poeng fra meg. Forsiktig og tålmodig. Assistentene er unge og like pene som sjefen. Det er en behagelig atmosfære i lokalene.