Dronningens Tannlegesenter

Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Dronningens Tannlegesenter holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Dronningens Tannlegesenter

Meget behjelpelig, dyktig og hyggelig både tannlege og sekretær.

Tannlege: Mads Stokkelien Skrevet

Hadde akutt behov for tannlegehjelp, og fikk hjelp på dagen av en meget sympatisk og dyktig tannlege og sekretær. Anbefales på det varmeste!

Passer for den med tannlegeskrekk

Tannlege: Mads Stokkelien Skrevet

Veldig profesjonell og effektiv. Han har et svært rolig og behagelig vesen - hvilket virker beroligende dersom man ikke liker å gå til tannlegen. Alltid smilende og gir gjerne inngående info om behandling. Dette tannlegesenteret er heller ikke ille på pris. Alt i alt - veldig fornøyd.

Imøtekommende og dyktig

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

Så har man vært på kontroll igjen hos den beste tannlegen man kan ønske seg. Imøtekommende, varm, dyktig og ikke minst forståelsesfull.

Topp kvalitet til nøktern pris

Tannlege: Linn Stokkelien Skrevet

Linn utmerker seg på alle måter. Hun setter også pasientens økonomi foran egen bunnlinje. Anbefales derfor å brukes til second opinion ved tvil. Meget nøye, her får du topp kvalitet til moderat pris.

Fantastisk

Tannlege: Mads Stokkelien Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og et sterkt hat mot tannleger. Men her er Mads kjempe nydelig når det gjelder timene våres. Han er dyktig og forståelsesfull. Ringte til og med til meg etter en visdomstann ble trukket for å høre hvordan det gikk med meg. Kan ikke få skrytt nok av Mads! Anbefales på det varmeste!!!