Dronningens tannlegesenter

Telefonnummer38 02 23 1338 02 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningensgate 4 4610 Kristiansand S
Dronningens tannlegesenter holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Dronningens tannlegesenter

Herlig tannlege :-)

Tannlege: Knut Skarpeteig Skrevet

Liker han veldig godt! Jeg går fast en gang i året og han er hyggelig, effektiv og forklarer underveis. Har ingenting negativt å si om han eller personalet som jobber der, superhyggelige mennesker alle sammen!
Husker jeg følte meg sett og ivaretatt på en helt unik måte ved min første time, å komme fra det offentlige systemet til dette var bare helt fantastisk.

Meget behagelig og flink tannlege

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

En god og trygg opplevelse å gå til torjussen da hun er flink i sitt fag og er en god lytter og menneske kjenner. Jeg hadde skrekk i mange år men etter æ ha begynt hos henne er redselen borte.

morsom og behagelig

Tannlege: Jeannette Holst Torjesen Skrevet

Jeg liker henne som person og gleder meg til behandlingene som er 10 av 10 poeng fra meg. Forsiktig og tålmodig. Assistentene er unge og like pene som sjefen. Det er en behagelig atmosfære i lokalene.

Verdens beste tannlege!

Tannlege: Linn Stokkelien Skrevet

Linn er alltid blid og hun er svært kunnskapsrik. Hun tar ikke betalt for mer enn hun må og hun besvarer spørsmål på en svært god måte.
Hun hindret en annen tannlege i å gjøre en tåpelig feil med mine tenner (gikk til Linn for å få en annen tannleges vurdering og hennes vurdering sparte meg for mye penger og smerte!). Jeg kommer aldri (frivillig) til bytte tannlege!!

Kjempe flink.

Tannlege: Anders Stokkelien Skrevet

Forsiktig, flink på løsninger. Føler ikke han gjør mere enn du ber om med tanke på betaling. Føler han gjør det han skal og forteller deg mest han holder på. Har brukt han i mange år, og det kommer jeg til og fortsette med. Kan trygt anbefale denne Tannlegen :-)