Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Revetal tannlegesenter
Han er den dårligste tannlegen jeg har hatt.
Tannlege: Dag Roger Nebben SkrevetEg er en dame som er 50 år og han er den dårligste tannlegen jeg har hatt. Samme smerten jeg hadde , har jeg fremdeles. Det ække så snilt å jobbe for å tjene penger enn å hjelpe folkta. Er veldig misfornøyd og skjønner ikke hvordan sånne folk blir tannleger !!!!
Den beste tannlege jeg har truffet, kan anbefales.
Tannlege: Elisabeth Øvergaard SkrevetDen beste tannlege jeg har hatt etter den forige jeg hadde som gikk av med pensjon og var like bra. Rolig og beherket. Følger med om du kjenner noe ubehag.
Hyggelig og flink
Tannlege: Dag Roger Nebben SkrevetBegynte hos han i 2014, utrolig fornøyd! Veldig hyggelig tannlege som passer på pasientene sine. Veldig dyktig. Selv var jeg veldig overrasket når jeg var der første gang med et veldig stort hull, og det var ikke vondt i det heletatt. Hos skoletannlegen på Revetal har det alltid gjort vondt når de borret. Anbefaler Revetal Tannklinikk og Dag-Roger på det sterkeste. Hyggelig miljø på klinikken. Tannlegebesøket blir en drøm.
Dyktig!
Tannlege: Egil Hermandrud Andersen SkrevetOpplever han som kunnskapsrik, dyktig, effektiv, høflig og god på kommunikasjon.