Dag Roger Nebben

Dag Roger Nebben er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Dag Roger Nebben

Alltid hyggelig

Klinikk: Revetal tannlegesenter Skrevet

Veldig koselig og flink tannlege. Har gått hos han i mange år og kan virkelig anbefales. Kort ventetid.

Super fornøyd

Klinikk: Revetal tannlegesenter Skrevet

Null smerter i stolen hos Dag Roger Nebben. En helt annen opplevelse her enn hos andre tannleger jeg har vært tidligere.

Blandet

Klinikk: Revetal tannlegesenter Skrevet

Har stort sett vært fornøyd med tannlegen. En negativ erfaring. Men synes kommunikasjonen er vel kortfattet
Problemet er imidlertid servicen ved kontoret (adm). Verre kan det ikke bli. Noe så vrangt og ustabilt burde ikke jobbe med mennesker.

Han er den dårligste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Revetal tannlegesenter Skrevet

Eg er en dame som er 50 år og han er den dårligste tannlegen jeg har hatt. Samme smerten jeg hadde , har jeg fremdeles. Det ække så snilt å jobbe for å tjene penger enn å hjelpe folkta. Er veldig misfornøyd og skjønner ikke hvordan sånne folk blir tannleger !!!!

Hyggelig og flink

Klinikk: Revetal tannlegesenter Skrevet

Begynte hos han i 2014, utrolig fornøyd! Veldig hyggelig tannlege som passer på pasientene sine. Veldig dyktig. Selv var jeg veldig overrasket når jeg var der første gang med et veldig stort hull, og det var ikke vondt i det heletatt. Hos skoletannlegen på Revetal har det alltid gjort vondt når de borret. Anbefaler Revetal Tannklinikk og Dag-Roger på det sterkeste. Hyggelig miljø på klinikken. Tannlegebesøket blir en drøm.