Revetal tannlegesenter

Telefonnummer33 06 59 5033 06 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamleveien 3 3174 Revetal
Revetal tannlegesenter holder til i Re

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Revetal tannlegesenter

Han er den dårligste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Dag Roger Nebben Skrevet

Eg er en dame som er 50 år og han er den dårligste tannlegen jeg har hatt. Samme smerten jeg hadde , har jeg fremdeles. Det ække så snilt å jobbe for å tjene penger enn å hjelpe folkta. Er veldig misfornøyd og skjønner ikke hvordan sånne folk blir tannleger !!!!

Den beste tannlege jeg har truffet, kan anbefales.

Tannlege: Elisabeth Øvergaard Skrevet

Den beste tannlege jeg har hatt etter den forige jeg hadde som gikk av med pensjon og var like bra. Rolig og beherket. Følger med om du kjenner noe ubehag.

Hyggelig og flink

Tannlege: Dag Roger Nebben Skrevet

Begynte hos han i 2014, utrolig fornøyd! Veldig hyggelig tannlege som passer på pasientene sine. Veldig dyktig. Selv var jeg veldig overrasket når jeg var der første gang med et veldig stort hull, og det var ikke vondt i det heletatt. Hos skoletannlegen på Revetal har det alltid gjort vondt når de borret. Anbefaler Revetal Tannklinikk og Dag-Roger på det sterkeste. Hyggelig miljø på klinikken. Tannlegebesøket blir en drøm.

Dyktig!

Tannlege: Egil Hermandrud Andersen Skrevet

Opplever han som kunnskapsrik, dyktig, effektiv, høflig og god på kommunikasjon.