Tannlegene i Karlandergården

Tannlegene i Karlandergården holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Tannlegene i Karlandergården

Utrolig flink

Tannlege: Mari Slette Skrevet

Rolig og behagelig ,behandlingen ble bedre enn forventet ,denne herlige tannlegen kan jeg anbefale på det varmeste ,prisen på behandlingen var utrolig fin,ser frem til neste besøk.

Ikke helt fornøyd

Tannlege: Egil Sekkelsten Skrevet

Han kan ikke rotfylle tann.Må henvise til tannlege i Sarpsborg og tilbake til Sekkelsten for å legge krone.Meget vanskelig å søke Helfo om rettighet til å få dekket tannlege utgifter.Må se det over tid sier han.Må legge til at jobber for Helfo i tilegg å jobbe ved tannlegekontoret.Veldig uheldig å ha slik kombinasjon.For jeg mener at jeg har behov for støtte av helfo pga munntørrhet.Andre tannleger tar spytt test å søker helfo om støtte å for det innvilget.Ikke hos Egil Sekkelsten jr.

Veldig blid og omtenksom og nøye.

Tannlege: Mari Slette Skrevet

Flink tannlege.Gir seg ikke før hun er fornøyd.Holder tiden.Føler trygghet .Kontoret er kjedelig.ikke kaffesutomat.

Flink og hyggelig

Tannlege: Egil Sekkelsten Skrevet

Jeg har benyttet Sekkelsten siden han overtok praksisen etter min forrige tannlege.
Han framstår som faglig dyktig, og han er en svært trivelig person. Orienterer på en forståelig måte om tennenes tilstand og hva som må gjøres.
Henviser videre til spesialist når han mener jobben da kan gjøres enda bedre og tryggere.

Utrolig flink!

Tannlege: Unni Johanne Maria Døhlen Opsahl Skrevet

Unni er utrolig flink, og alltid like hyggelig!
Jeg er veldig fornøyd med henne som tannlege.
Hun er veldig flink til å forklare de faglige tingene på en måte som man forstår, og man føler seg trygg når man er hos henne.