Egil Sekkelsten

1 vurdering

Siste vurderinger av Egil Sekkelsten

Ikke helt fornøyd

Klinikk: Tannlegene i Karlandergården Skrevet

Han kan ikke rotfylle tann.Må henvise til tannlege i Sarpsborg og tilbake til Sekkelsten for å legge krone.Meget vanskelig å søke Helfo om rettighet til å få dekket tannlege utgifter.Må se det over tid sier han.Må legge til at jobber for Helfo i tilegg å jobbe ved tannlegekontoret.Veldig uheldig å ha slik kombinasjon.For jeg mener at jeg har behov for støtte av helfo pga munntørrhet.Andre tannleger tar spytt test å søker helfo om støtte å for det innvilget.Ikke hos Egil Sekkelsten jr.

Flink og hyggelig

Klinikk: Tannlegene i Karlandergården Skrevet

Jeg har benyttet Sekkelsten siden han overtok praksisen etter min forrige tannlege.
Han framstår som faglig dyktig, og han er en svært trivelig person. Orienterer på en forståelig måte om tennenes tilstand og hva som må gjøres.
Henviser videre til spesialist når han mener jobben da kan gjøres enda bedre og tryggere.

Veldig flink, profesjonell og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Karlandergården Skrevet

Flink tannlege, forklarer og følger opp sine pasienter på en profesjonell måte. Hyggelig og imøtekommende.

Hyggelig kar.

Klinikk: Tannlegene i Karlandergården Skrevet

Tannlegen min er serviceinnstilt og hyggelig. Han virker også effektiv og flink. Hjelpepersonellet er også smilende og hyggelige. Jeg er fornøyd helt til jeg skal betale. Alltid høy regning, men sånn er det vel hos alle tannleger? Han er sikkert ikke blant de aller dyreste. Null hull er nok ikke så dyrt.

Hyggelig og flink!

Klinikk: Tannlegene i Karlandergården Skrevet

En flink og hyggelig tannlege, kan anbefales! Har brukt ham i flere år.