Bankgata Tannklinikk

Bankgata 24 B 8005 Bodø
Bankgata Tannklinikk holder til i Bodø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bankgata Tannklinikk

Flink tannlege.

Tannlege: Lene Arntzen Skrevet

Hun hjelper meg alltid med det jeg trenger hjelp til. Pliktoppfyllende og hjelpsom.
Hun har hjelpere som er flinke til å hjelpe til også. Et godt team er Bankgata Tannklinikk.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Torhild Glende Hernæs Skrevet

Hver gang jeg kommer til Bankgata Tannklinikk får jeg alltid god hjelp og råd. Tannlegen tar meg alltid godt i mot og hjelper meg med det jeg trenger hjelp til.

Beste tannlegen ever!

Tannlege: Rasha Yousif Al-Ghriri Skrevet

Utrolig behagelig og dyktig! Man blir hørt og ivaretatt.
Assistent og tannlege er et flott velfungerende team. Sjelden god opplevelse!

Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Susanne Vassbotn Skrevet

Susanne er flink til å hele tiden informere om hva hun gjør. Dette gjør at jeg som pasient føler meg mer vel. Hun er forsiktig og gjør det hun kan for å skape en trygg atmosfære. Hun er også flink til å lære bort hvordan en best mulig kan ivareta tennene sine. For en som alltid har gruet seg til å gå til tannlegen, har det vært en lettelse å få Susanne som tannlege.

Hyggelig og frampå tannlege

Tannlege: Susanne Vassbotn Skrevet

Det som er bra med Susanne er at hun er veldig hyggelig og imøtekommende, hun har også en lærling som er veldig flink og behjelpelig. Jeg kom inn i behandlingsrommet og ble raskt behandlet av Susanne og lærlingen :). Samlet vurdering er at det er en av de beste tannlegene jeg har hatt gjennom mine lange 19 år! Håper at jeg kan fortsette behandlingen her gjennom mange flere år!