Gustav Andris Gabriel Svedenborg

Autorisasjon (2009)

Ingen på venteliste

Sagatunet legesenter Telefonnummer61 19 14 2061 19 14 ...
Sigurd Østliens veg 4 2830 Raufoss
Gustav Andris Gabriel Svedenborg er en av 10 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Gustav Andris Gabriel Svedenborg

Lite tillitsfull

Setter seg ikke inn i pasientens situasjon. Viser ikke interesse for å lytte. Viser ikke forståelse overfor pasient og utfordringer i forhold til diagnose. Usikker og utrygg i kommunikasjon i forhold til ulike diagnoser.

Dårlig

Hører ikke hva som blir sagt og må hele tiden mase om fornyelse av faste resepter.,gikk en gang i 4 dager uten blodtrykk medisin det selv om jeg hadde ringt dette var i jula mase på at han må fornye viktige resepter som hjertemedisiner o.l uten at han ser ut til å bry seg . Han skriver ut faste resepter ofte kun for 1 mnd om gangen sånn at enn må ringe å mase og siden han kun er på kontoret 3 dager i uka og når enn har 5-6 forskjellige resepter så kan enn selv tenke seg.

Meget dyktig

Har vært hos ham flere ganger siden jeg skiftet fastlege. Han er vennlig, flink til å føre inn i journalen (i motsetning til mange andre). Han lytter og kommer med råd om forskjellige problemer, han er ærlig når det kommer til problematikk utenfor hans ekspertise, kjapp til å henvise til rette personer. Man føler seg velkommen og hva enn for plager jeg har hatt har jeg ikke følt meg liten og sett ned på. Ofte lang tid på venterom før man kommer inn, men verdt det for min del. Litt lettere å bli oppgitt og irritert når man sitter med småbarn. Likevel verdt det da også, han tar seg tid og vurderingee har vært veldig bra. Alt i alt tommel opp!

En lege jeg stoler på.

Er flink til å forstå mine helseproblemer og tar meg på alvor. Veldig godt fornøyd. Minuset er lang ventetid for å få time.

Hverken pluss eller minus !

Kjenner veldig godt min kroniske sykdom, men mange ganger vil ikke legen spille på lag med meg og mine tanker og ønsker!