Gustav Andris Gabriel Svedenborg

Tlf: 61 25 66 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gustav Andris Gabriel Svedenborg er en av 7 fastleger i Gausdal

Siste vurderinger av Gustav Andris Gabriel Svedenborg

Meget dyktig

Har vært hos ham flere ganger siden jeg skiftet fastlege. Han er vennlig, flink til å føre inn i journalen (i motsetning til mange andre). Han lytter og kommer med råd om forskjellige problemer, han er ærlig når det kommer til problematikk utenfor hans ekspertise, kjapp til å henvise til rette personer. Man føler seg velkommen og hva enn for plager jeg har hatt har jeg ikke følt meg liten og sett ned på. Ofte lang tid på venterom før man kommer inn, men verdt det for min del. Litt lettere å bli oppgitt og irritert når man sitter med småbarn. Likevel verdt det da også, han tar seg tid og vurderingee har vært veldig bra. Alt i alt tommel opp!

En lege jeg stoler på.

Er flink til å forstå mine helseproblemer og tar meg på alvor. Veldig godt fornøyd. Minuset er lang ventetid for å få time.

Hverken pluss eller minus !

Kjenner veldig godt min kroniske sykdom, men mange ganger vil ikke legen spille på lag med meg og mine tanker og ønsker!

Den mest nøyaktige legen jeg har hatt.

Legen fremstår som meget profesjonell og dyktig i jobben han gjør. Lett å snakje med, å utelukker ingenting, som kan være vesentlig, før alt er sjekket opp.

lytter etter hva jeg har og si

Er flink til å se hva som er bra for meg som pasient