Bøverbru Legekontor

Gimleveien 24 2846 Bøverbru

Siste vurderinger av behandlere ved Bøverbru Legekontor

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Øyvind Torp Skrevet

kjenner meg defentlig ikke igjen at han er autoritær og gameldags lege. Føler jeg blir tatt på ordetlig og sendt til spesialister ved behov. Har hjerteproblermer tiltross for ung alder, men får en kjempe god hjelp når jeg trenger det. En flink lege som klarer å tenke utenfor "boksen".

Fantastisk!

Lege: Anders Sollien Skrevet

Har nettopp vært hos Sollien på legevakta og jeg er målløs. For en fantastisk lege! Så koselig, forståelsesfull, allright lege har jeg aldri møtt.
Tar bekymringer på alvor og tar seg god tid. Virkelig en lege jeg kan anbefale.

Helt ok.

Lege: Per Erik Bø Skrevet

Har hatt et helt greit samarbeid med denne legen, men han har dessverre en tendens til å bagatellisere. Det sitter langt inne å henvise til spesialist. Jeg oppsøkte spesialist selv i vår og de fant ut masse som jeg egentlig mener fastlege burde funnet ut av, har derfor mistet en del tillit.

Dårlig

Lege: Øystein Fagerhaug Skrevet

Han er veldig dårlig på å sende deg videre til undersøkelse. Man må purre hele tiden på det som bli avtalt. Min erfaring med ham:" Veldig, veldig dårlig".

Sløv lege - dårlig på oppfølgning - virker ignorant

Lege: Øystein Fagerhaug Skrevet

Å kommunisere med denne legen er vanskelig, han virker ikke til å bry seg noe særlig og sitter kun å puncher på dataen. Han kommer heller ikke med tilbakemeldinger på prøver som avtalt, det går flere uker over tid og man må gjerne purre. Legekontoret virker dårlig organisert, men de har vært flinke med å lage betalingsløsning der.