Øyvind Torp

Tlf: 61 15 97 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Øyvind Torp er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Øyvind Torp

Trygg og god lege

Jeg opplever Dr. Torp som en person som virkelig bryr seg, er ærlig på det han føler seg usikker på, og da spør andre for sikkert svar.
Han tar seg alltid tid og er god å prate med. Møter meg med respekt.
Jeg føler meg trygg på at jeg eller barna mine får den hjelpen vi trenger, og at han henviser videre der det er behov for det.
Trygg og god lege!

En jeg kan anbefale

Han hører på deg. Er ikke dine plager noe han kan mest om, sørger han for å få mer kunnskap. Rask til å sende henvisninger. Flink til å følge opp pasienten. Om han ikke ringer, sender han sms så fort han har svar / beskjed til deg.

Ikke bra

Fremstår som total uinteressert og forutinntatt, med en meget ovenfra og ned holdning - Hvor doktoren forklarer hva som feiler/ikke feiler deg, snarere enn å lytte til hva pasienten forklarer.

Aldri tilgjenglig

Han har en kontorstab som mangler kompetanse så det suser, ikke klarer de å ordne enkle ting som timer for å snakke med legen. På toppen av det hele så er han "aldri" der....

Det er direkte plagsomt at man ikke kan få bestilt noe så simpelt som en time. VENTE TIDEN ER OVER 20 dager.

Dr. Torp er imøtekommende, hyggelig og hjelpsom

Han er imøtekommende, hyggelig og hjelpsom. Fikk et kjempe godt førsteinntrykk, og han hjalp meg med alt jeg trengte av papirer. Følte han hørte på det jeg sa og at han brydde seg.

Lite engasjert

Ser kun ett og ett problem.
Tenker ikke helhetlig. Overladisk og ikke tilstede.
Hjelper og være konkret og fremme sine krav med tynde, noe ikke alle pasienter er I stand til.

Den beste legen jeg har hatt

kjenner meg defentlig ikke igjen at han er autoritær og gameldags lege. Føler jeg blir tatt på ordetlig og sendt til spesialister ved behov. Har hjerteproblermer tiltross for ung alder, men får en kjempe god hjelp når jeg trenger det. En flink lege som klarer å tenke utenfor "boksen".

En god lege

Kjenner meg overhode ikke igjen i beskrivelsene om at han mangler empati osv. Jeg har alltid blitt tatt seriøst, lyttet til og fått inntrykk av at han har en genuin interesse i å hjelpe meg. Dette gjelder både psykiske og fysiske problemer.
Har også hatt kona som lege, og de er i mine øyne like flinke. Raske svar, god oppfølging av prøver, og aldri noe tull med videre henvisning til spesialist hvis det har vært behov for det.

Helt topp!

Ikke lyttende

Jeg har kun to besøk, men føler at når legen sitter å skriver på pc og ikke ser på deg eller hører på deg før han har kikket på klokka. timen er slutt å du sitter igjen med et større spørsmål når du drar en da du kom.Da er det bare å bytte lege.

lite empatisk lege

Det virker som om han har gjort seg opp en mening on deg før du har truffet han . virker "brysk" og lite empatisk. Skulle lært av kona, hun er en super lege.

Flink lege.

Får ting gjort raskt og er veldig nøye. Flink til å lytte og sender deg til spesialist/undersøkelse hvis han er usikker. Meget hjelpsom og grei. Lett tilgjengelig. Ringer alltid tilbake samme dag hvis opptatt og legesekretær ikke kan hjelpe.

Vel vel

For meg virker det som denne legen har glemt hva empati er, og at det er pasienten som er i fokus.... Anbefaler ikke han om du virkelig vil ha hjelp til å finne ut hva som feiler deg utenom forkjølelse og brudd.....