Øyvind Torp

Gimleveien Bøverbru Legesenter 2846 Bøverbru
Øyvind Torp er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Øyvind Torp

Ikke bra

Fremstår som total uinteressert og forutinntatt, med en meget ovenfra og ned holdning - Hvor doktoren forklarer hva som feiler/ikke feiler deg, snarere enn å lytte til hva pasienten forklarer.

Aldri tilgjenglig

Han har en kontorstab som mangler kompetanse så det suser, ikke klarer de å ordne enkle ting som timer for å snakke med legen. På toppen av det hele så er han "aldri" der....

Det er direkte plagsomt at man ikke kan få bestilt noe så simpelt som en time. VENTE TIDEN ER OVER 20 dager.

Dr. Torp er imøtekommende, hyggelig og hjelpsom

Han er imøtekommende, hyggelig og hjelpsom. Fikk et kjempe godt førsteinntrykk, og han hjalp meg med alt jeg trengte av papirer. Følte han hørte på det jeg sa og at han brydde seg.

Lite engasjert

Ser kun ett og ett problem.
Tenker ikke helhetlig. Overladisk og ikke tilstede.
Hjelper og være konkret og fremme sine krav med tynde, noe ikke alle pasienter er I stand til.

Den beste legen jeg har hatt

kjenner meg defentlig ikke igjen at han er autoritær og gameldags lege. Føler jeg blir tatt på ordetlig og sendt til spesialister ved behov. Har hjerteproblermer tiltross for ung alder, men får en kjempe god hjelp når jeg trenger det. En flink lege som klarer å tenke utenfor "boksen".