Bøverbru Legekontor

Tlf: 61 15 97 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bøverbru Legekontor

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Alltid hyggelig med et lurt smil.
Skjønner raskt hva plagene kan skyldes og sender meg videre til mer undersøkelser hvis det trengs.

Trygg og god lege

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Jeg opplever Dr. Torp som en person som virkelig bryr seg, er ærlig på det han føler seg usikker på, og da spør andre for sikkert svar.
Han tar seg alltid tid og er god å prate med. Møter meg med respekt.
Jeg føler meg trygg på at jeg eller barna mine får den hjelpen vi trenger, og at han henviser videre der det er behov for det.
Trygg og god lege!

En jeg kan anbefale

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Han hører på deg. Er ikke dine plager noe han kan mest om, sørger han for å få mer kunnskap. Rask til å sende henvisninger. Flink til å følge opp pasienten. Om han ikke ringer, sender han sms så fort han har svar / beskjed til deg.

En ener blant oss.

Lege: Per Erik Bø Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost Per Erik Bø. Han er alltid presis, blid, rolig, oppmerksom og vennlig, og han har en kompetanse som gjør at han svarer ordentlig på alt jeg spør ham om. Han særmerkes også ved at han ikke bare snakker; er det noe jeg lurer på så får jeg beskjed om å legge meg på benken, og jeg blir undersøkt med det samme. Har jeg vært på legevakta på grunn av et uhell eller sykdom, ringer eller SMS'er han til meg et par dager etterpå for å høre hvordan det går med meg! Det blir en trist dag for meg den dagen han velger å pensjonere seg.

Ikke bra

Lege: Øyvind Torp Skrevet

Fremstår som total uinteressert og forutinntatt, med en meget ovenfra og ned holdning - Hvor doktoren forklarer hva som feiler/ikke feiler deg, snarere enn å lytte til hva pasienten forklarer.