Øystein Fagerhaug

Sørbyen Legegruppe

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Øystein Fagerhaug er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Øystein Fagerhaug

Tvers igjennom seriøs lege!

Han opplever jeg som en faglig veldig dyktig lege. Nå er ikke jeg slik som prøver å legge beslag på mest mulig av legens tid, men jeg synes han alltid har tatt seg god (nok) tid til mitt tilbakevendende problem. Det har vært greit å komme igjennom på telefonen, jeg har vært vant til at det har vært umulig andre steder.

Overfladisk lege

Lite undersøkende, lite engasjert, lite lyttende, forutinntatt , gjennomfører få tester, sender en sjelden videre til spesialist

Meget fornøyd

Lege som lytter og ser deg, og tar tak i problemene. Bruker god tid. Har alltid hatt tid på dagen ved behov.

Dårlig

Han er veldig dårlig på å sende deg videre til undersøkelse. Man må purre hele tiden på det som bli avtalt. Min erfaring med ham:" Veldig, veldig dårlig".

Sløv lege - dårlig på oppfølgning - virker ignorant

Å kommunisere med denne legen er vanskelig, han virker ikke til å bry seg noe særlig og sitter kun å puncher på dataen. Han kommer heller ikke med tilbakemeldinger på prøver som avtalt, det går flere uker over tid og man må gjerne purre. Legekontoret virker dårlig organisert, men de har vært flinke med å lage betalingsløsning der.