Lierbyen Tannklinikk

Lierbyen Tannklinikk holder til i Lier

Siste vurderinger av Lierbyen Tannklinikk

Veldig såret

Tannlege: Marianne Noddeland Skrevet

Lier tannlege klinikk er et veldig uhyggelig sted. For meg som har veldig stor angst for å få hull passer de ikke godt på meg. For 10 år siden kalte de ikke meg inn på 5 år. Denne gangen måtte man ringe bare for å få en time og sånn burde det ikke være. Jeg har hatt Marianne som tannlege og det hun ikke forstår er at jeg har angst og kjefter fordi jeg fikk forsegling hos en annen tannlege for å beskytte mer skade og har ising. Jeg har veldig mye ulykker på mine jeksler pga angst. Takket være denne klinikken opplevde jeg mitt første hull pga de ikke tok vare på meg og ikke kalte meg inn hver 6 måned som de lovte. Måtte vente i 1 og et halvt år denne gangen for å få time og dette er ikke okay. Hvis man ringte personale kjeftet de på deg på telefonen pga du ville ha time og slik burde det ikke være :/.

Mest utryggeste klinikken

Tannlege: Grethe Wergeland Skrevet

Jeg fortalte tannlegen i ganske lang tid noe er galt med den ene tannen min og her kommer det til å bli hull i fremtiden på grunn av tannen hadde dyp slitasje. Dessverre i mange år nektet de at jeg skulle få en forseiling helt til hullet oppsto og nå er det ikke noe vei tilbake å kvitte seg med hullet. Fikk mange ganger kjeft i tillegg på grunn av det jeg sa.

Jeg er meget sårbar og har veldig mye tannlegeskrekk og føler jeg blir veldig dårlig i tatt i mot av tannlegen, Lier og klinikken. Dette mener jeg ikke noe vondt av, men vil informere folk om min opplevelse av tannlege klinikken.

Veldig streng

Tannlege: Grethe Wergeland Skrevet

Veldig streng tannlege! Min opplevelse er at hun ikke tar de med tannlegeskrekk, angst og redsel seriøst. I tillegg til det er at man ikke blir hørt på når man snakker om hva man er plaget av. Mener ikke dette for å være slem, men det er den opplevelsen jeg har hatt med henne siden jeg har vært en del hos henne

Dårlig samarbeid og dårlig holdning mot foreldrene

Tannlege: Marianne Noddeland Skrevet

Tannlegen klarte ikke å håndtere gutten riktig og gikk til angrep på foreldrene. Hun oppleves som meget konfliktsøkende, nedlatende, lite kompetent og uprofesjonell. Vi byttet tannklinikken og tannlegen og kommer aldri mer til å benytte tjenester til denne tannlegen. Både jeg og barnet føler oss utrygt der, og sånn skal det ikke være. Aldri mer.