Marianne Noddeland

Marianne Noddeland er tannlege i Lier og Oslo

Siste vurderinger av Marianne Noddeland

Veldig såret

Klinikk: Lierbyen Tannklinikk Skrevet

Lier tannlege klinikk er et veldig uhyggelig sted. For meg som har veldig stor angst for å få hull passer de ikke godt på meg. For 10 år siden kalte de ikke meg inn på 5 år. Denne gangen måtte man ringe bare for å få en time og sånn burde det ikke være. Jeg har hatt Marianne som tannlege og det hun ikke forstår er at jeg har angst og kjefter fordi jeg fikk forsegling hos en annen tannlege for å beskytte mer skade og har ising. Jeg har veldig mye ulykker på mine jeksler pga angst. Takket være denne klinikken opplevde jeg mitt første hull pga de ikke tok vare på meg og ikke kalte meg inn hver 6 måned som de lovte. Måtte vente i 1 og et halvt år denne gangen for å få time og dette er ikke okay. Hvis man ringte personale kjeftet de på deg på telefonen pga du ville ha time og slik burde det ikke være :/.

Dårlig samarbeid og dårlig holdning mot foreldrene

Klinikk: Lierbyen Tannklinikk Skrevet

Tannlegen klarte ikke å håndtere gutten riktig og gikk til angrep på foreldrene. Hun oppleves som meget konfliktsøkende, nedlatende, lite kompetent og uprofesjonell. Vi byttet tannklinikken og tannlegen og kommer aldri mer til å benytte tjenester til denne tannlegen. Både jeg og barnet føler oss utrygt der, og sånn skal det ikke være. Aldri mer.