Skreia Legesenter

Telefonnummer61 16 51 8061 16 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 15 2848 Skreia

Siste vurderinger av Skreia Legesenter

Tommel opp

Lege: Nora Langballe Skrevet

Kort ventetid ved time samme dag.
Er hyggelig.
Lytter og er spørrende.
Har ingen negativ erfaring men kan ikke gi topp score
Det er alltid rom for en forbedring.

Ikke veldig hyggelig, gir mindre gode råd

Lege: Karin Frydenberg Skrevet

Ikke hatt gode opplevelser hos henne og har byttet fastlege. Møtes alltid med et surt ansikt og har gitt både kostholdsråd og samlivsråd som tilsynelatende er utenfor hennes kompetanseområde.

Veldig flink

Lege: Nora Langballe Skrevet

Nora er den beste legen jeg har hatt. Tar seg tid til å lytte. Tar tak i problemer og ordner opp på en effektiv og profesjonell måte.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Erling Egenæs Skrevet

Hatt Egenæs som fastlege hele livet mitt og han er en Kjempeflink lege! kan være litt forsinket og ha det litt travelt men tar seg likevel god tid så man føler seg ivaretatt. Tar deg på alvor og gjør det han kan for at ting skal bli bedre.

Svært fornøyd

Lege: Karin Frydenberg Skrevet

Er veldig fornøyd med Karin Frydenberg som fastlege. Hun lytter godt, tar ting på alvor og henviser til andre om nødvendig. Er oppriktig interessert og engasjert. Har vist meg større engasjement i mine sykdommer og helse enn jeg kan forvente av en fastlege. Tar seg alltid god tid til og haster ikke med å få inn neste pasient selv om tiden strekker ut.