Hans Olof Anders Lundbom

Sigurd Østliens Veg 4 2830 Raufoss
Hans Olof Anders Lundbom er en av 13 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Hans Olof Anders Lundbom

Topp lege!

Effektiv og vennlig. tar seg god tid til å lytte til pasient. Føler man blir hørt og tatt seriøst hos han. Flink lege, god til å kommunisere og hjelper deg med det du trenger. Absolutt beste lege jeg har vært hos!

Dyktig

Tar pasienten seriøst og man føler seg trygg og ivaretatt under hele timen. Han bruker den tiden han trenger, ser ikke på klokken hvert 5 min slik at man føler at man må bli ferdig snart.

Veldig bra

En fantastisk lege som tar pasienten seriøst. Føler meg alltid trygg ved besøk hos han.
Får enkelt time, og venter gjerne 10 min på timen min, idet jeg vet han også vil gi meg noen minutter ekstra når det er nødvendig, utover tilmålt tid.

Kan ikke se noen grunn til å kritisere

Veldig lydhør, og er ikke redd for å gi pasienten den hjelp han trenger.
Tar også avgjørelser som i etterkant
kan sees som unødvendige, men som
er en sikkerhet for pasienten, ingenting skal overlatest til tilfeldigheter og overføring til sykehus for videre utredning ved tvil. Bedre en for mye, enn en for lite.
Er veldig fornøyd.

Fersk og usikker

Denne legen kommer jeg til å skifte ut snarest! Han virker meget usikker, noe som fikk meg til å bli utrygg. Han brukte også mesteparten av "timen" til å søke febrilsk på pc, og slå opp på diagnoser der! Denne legen er riktignok ung og fersk, så kanskje han blir bedre og tryggere i sin jobb om noen år?!