Skreia Legesenter

Stasjonsvegen 15 2848 Skreia

Siste vurderinger av behandlere ved Skreia Legesenter

Veldig lyttende og behaglig og forståelselsfull lege anbefales...:-)

Lege: Thea Andersson Haug Skrevet

En veldig behagelig og lyttende lege som tar pasienten på alvor og forstår seg på situasjonen og det som man måtte ha av smerter og plager , veldig rett fram og lettvind og ha med å gjøre,denne legen føler man seg komfortabel sammen med..anbefalses på det sterkeste..:-)

Den værste legen jeg har noen gang vært hos

Lege: Nora Langballe Skrevet

Hun er en lege som er kald,en dårlig lytter og kommer ikke med løsninger på problemer som man kommer med og mener man bare må leve med smerter og utøver makt i sin posisjon som fastlege,hun er den minst behaglige lege jeg noen gang har vært borti og henne kunne jeg aldri klare å bli fortrolig med og anbefaler henne ikke til noen.

Veldig bra

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

En fantastisk lege som tar pasienten seriøst. Føler meg alltid trygg ved besøk hos han.
Får enkelt time, og venter gjerne 10 min på timen min, idet jeg vet han også vil gi meg noen minutter ekstra når det er nødvendig, utover tilmålt tid.

Kan ikke se noen grunn til å kritisere

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

Veldig lydhør, og er ikke redd for å gi pasienten den hjelp han trenger.
Tar også avgjørelser som i etterkant
kan sees som unødvendige, men som
er en sikkerhet for pasienten, ingenting skal overlatest til tilfeldigheter og overføring til sykehus for videre utredning ved tvil. Bedre en for mye, enn en for lite.
Er veldig fornøyd.

Fersk og usikker

Lege: Hans Olof Anders Lundbom Skrevet

Denne legen kommer jeg til å skifte ut snarest! Han virker meget usikker, noe som fikk meg til å bli utrygg. Han brukte også mesteparten av "timen" til å søke febrilsk på pc, og slå opp på diagnoser der! Denne legen er riktignok ung og fersk, så kanskje han blir bedre og tryggere i sin jobb om noen år?!