Asker Tannhelse

Asker Tannhelse holder til i Asker

Siste vurderinger av Asker Tannhelse

Sinnsykt dyktig, men transfob

Tannlege: Erik Winsnes Lange Skrevet

Som transperson var det ikke veldig gøy å komme hit. Han nekter å bruke rett navn på deg om det ikke er juridisk navn (noe jeg er nesten sikker på strider med helsepersonellova). Oppfører seg ufint og bagatelliserer problemet ved å «kun forholde seg til folkeregistrert navn» når man trekker det frem. Han fortsatte å deadname meg under hele side besøk og når jeg kontaktet han for å klare opp i dette etter ny time gikk han på bakbeina og gravde seg lenger ned.

Ellers er han sykt dyktig. Du får selv velge hva det betyr for deg.

Meget bra og meget behagelig

Tannlege: Erik Winsnes Lange Skrevet

En meget dyktig tannlege!
Jeg er meget fornøyd, hadde aldri rotfylt før og gruet meg fælt! Det hadde jeg ikke trengt!

Fantastisk

Tannlege: Erik Winsnes Lange Skrevet

Erik Lange,er den beste Tannlegen jeg noen gang har hatt. -Og,jeg har hatt mange pga problemer med tenner.
Reiser fra Rogaland for å gå til Tannlege Erik Lange.

Han er helt fantastisk.

Mvh

Meget dyktig tannlege.

Tannlege: Erik Winsnes Lange Skrevet

Overskriften sier alt. Skal du til denne tannlegen er du i de beste hender. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Erik Winsnes Lange Skrevet

Jeg har tannlege skrekk og min far anbefalte meg denne tannlegen. Han er en veldig dyktig tannlege, blid, hyggelig og ikke minst flink med pasientene. Jeg har brukt denne tannlegen i 5-6 år og kommer aldri til å bytte selv om jeg må kjøre 40 min. Anbefales på det sterkeste 👍