Asker Tannhelse

Smuget 1B 1383 Asker
Asker Tannhelse holder til i Asker

Siste vurderinger av Asker Tannhelse

En av tre beste tannleger jeg har hatt

Tannlege: Morten Enersen Skrevet

Meget faglig dyktig. Meget godt orientert om internasjonale forskning i sitt fagfeltet periodenti.
Er meget rimelig ved vurdering av honorarer. Har en meget god assistanse av tannsykepleir. Har gode hygienisk praksis når det gjelder bruk av sterile utstyr.

Meget dyktig erfaren kunnskapsrik tannlege

Tannlege: Morten Enersen Skrevet

Meget oppdatert med stor erfaring i behandling av periodonti. Jeg har hatt tre tannleger i mitt langt liv og alle tre er meget bra [Trygve Lie, Knut Leknes, og Morten Enersen]

Utmerket tannlege

Tannlege: Morten Enersen Skrevet

Dette er en tannlege med stor faglig dyktighet og utmerket pasientbehandling. Jeg har brukt denne tannlegen i mange år og er svært fornøyd.

Unik tannlege.

Tannlege: Morten Enersen Skrevet

Enersen er kort og godt verdens beste tannlege. Han er utrolig dyktig innen faget sitt, hyggelig og engasjert. Man merker at han er oppriktig glad i faget og i pasientene sine. Du må kanskje sitte litt ekstra på venteværelset, men det er det verdt. Den gangen du virkelig trenger hjelp strekker Enersen seg så langt han kan for å hjelpe. Han er gjennomført ærlig og ordentlig- og en slik tannlege har selvfølgelig verdens hyggeligste tannlegeasistent.

Den beste tannlegen som finnes

Tannlege: Morten Enersen Skrevet

Har gått hos ham i nesten 30 år og håper jeg har ham som tannlege resten av livet . Informerer godt om hva som må gjøres. Han gjør en veldig god jobb. Alltid hyggelig og bli. Er det problemer stiller han opp uansett når det er .