Bærum oralkirurgi

Sandvika storsenter Servicebygget 3. etg Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Bærum oralkirurgi holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Bærum oralkirurgi

Superduper!!

Tannlege: Fredrik Lindberg Skrevet

Måtte til kirurgtannlege fordi visdomstennene kom 90 grader feil- alle sammen! Tannlegeskrekk så det holder. Men var bare tull å grue seg. Nye fine lokaler ( som var noe vanskelig å finne frem til.. ), og masser av nymoderne apparater. Ble møtt av hyggelige hjelpere. Så kom kirurgtannlegen. Kjente ikke bedøvelsen ( som jeg hadde gruet meg skikkelig til ) og tennene forsvant ut på under 10 minutter. Kjente ingen verdens ting! Litt bråking fordi han måtte kappe tennene i mange biter, men jeg hadde med meg Ipod etter tips fra hun i resepsjonen da jeg fikk timen. Takk for det!
Kjempe fornøyd jeg! Ikke kvitt tannlegeskrekken, men ihvertfall veldig mye mindre nå for jeg vet at det ikke er noe å grue seg til.
Kostet litt, men betaler mer enn gjerne det for å bli fort ferdig i stedet for billigere og at det tar lang tid og vondt

Meget bra tannlege, veldig bra teknisk

Tannlege: Fredrik Lindberg Skrevet

Tannlege Lindberg ble anbefalt av tannlegen min, siden han selv mente at operasjonen var komplisert. Ble i første omgang relativt nervøs, men etter å ha blitt tatt vel imot på en meget profesjonell måte på klinikken så roet nervene seg. Alt gikk mye bedre enn ventet, og har nå blitt smertefri og godt på vei til et nytt smil.
Super profft og meget hitech.

Anbefales ikke - i hvert fall ikke til barn

Tannlege: Fredrik Lindberg Skrevet

Dessverre dårlig erfaring med Lindberg som utførte tannkirurgi på min 11 år gamle datter. Mangler sosiale evner i forhold til barn som pasienter. Min datter har fått tannlegeskrekk. Følger ikke opp foreldrene med informasjon om utført arbeid. Vi opplevde at han gikk for dagen (kl. 14;00) mens vi satt å ventet!

Har også inntrykk av at han nok ikke er blant de beste teknisk sett. Fikk store problemer ved første forsøk på å trekke to tenner. Skulle ha fulgt magefølelsen og tatt med min datter til en annen.