Bestill time
Logo for Tannlege Hekneby

Tannlege Hekneby

Logo for Tannlege Hekneby

Om klinikken

Tannlege Hekneby representerer over 30 års familiedrevet engasjement i tannhelse. Neste generasjon, Anders Hekneby, har nå tatt over driften av klinikken vår i hjertet av Drammen. Klinikken er kjent for sitt hyggelige personale, som alltid er klare til å forstå og imøtekomme dine tannhelsebehov med varme og omsorg.

Vi er stolte av vår evne til å forene respektfull og personlig tilnærming med profesjonell og dyktig tannbehandling. Et bredt utvalg av tjenester tilbys hos oss, fra rutinemessige sjekker til spesialiserte behandlinger som implantater og Invisalign for usynlig tannregulering. Videre kan vi også, som en autorisert klinikk, tilby Helfo-refusjon for implantatprotetikk. Vi arbeider også mye med pasienter som har tannlegeskrekk. Vi tilbyr tilpassede behandlingsplaner og sørger for en trygg og komfortabel opplevelse for denne gruppen pasienter.

Vi er dedikerte til å gi deg den beste behandlingen, og sikre at ditt smil forblir sunt og strålende. Velkommen til oss.

Tannlege Hekneby holder til i Drammen

• Profilbilde av tannlege Anders Hekneby
    Bestill time – 1 385 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Lars Odd Reinertsen Hekneby

Siste vurderinger av Tannlege Hekneby

Tannlege som fjerner frykt for å borre hullene.

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Flink og kunnskapsrik tannlege! Jeg har alltid hatt en «tannlegeskrekk» fra jeg var liten. Dessverre var mine besøk hos tannlege noe jeg aldri gledet meg til, da veldig mange jeg har vært hos, gjør jobben, men kommuniserer svært dårlig på hva han/ henne skal gjøre. Hos Hekneby er det helt motsatt! Her får du vite planen om hans, hva han tenker er løsningen og informasjon fra ham når og hvorfor han gjør neste steg. Dette har gjort meg til å faktisk glede meg til å dra til tannlegen, da jeg føler meg svært trygg under Heknebys sine hender. Profesjonell tannlege og svært ryddig tannlege som har ærlighet og punktlighet i fokus.

Dyktig og nøye med god service

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Anders er den hyggeligste og dyktigste tannlegen jeg har gått til. Han er grundig, skånsom og oppriktig. Totalopplevelsen med god service og diskusjon rundt rett behandling har gitt et fantastisk resultat! Anders kan varmt anbefales

Anders Hekneby er faglig dyktig og den beste tannlegen

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Dyktig tannlege som har fokus på pasientens beste. Han er svært profesjonell, gir gode råd og en smertefri behandling, så man føler seg godt ivaretatt. Alltid god service og rask hjelp om du skulle trenge det. Anbefales.

En profesjonell og dyktig tannlege

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Etter mange år med frykt for å dra til tannlegen, så endte jeg opp med å ta sjansen hos Tannlege Hekneby. Her får man servert en tannlege som er profesjonell, trygg og får en til å faktisk slappe av. Jeg har trukket tenner, rotfylt, boret og alt som følger med, og har fått en kjempebra behandling og et flott resultat.

Jeg bor i Oslo hvor det er flust av tannleger, men reiser til Drammen fordi jeg føler meg veldig trygg og komfortabel med disse menneskene.

Anbefales på det sterkeste!

Sjeldent varm og utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Anders Hekneby Skrevet

Anders Hekneby har blitt min faste tannlege det siste året, det tross 45 min reisetid hver vei. Dette har blitt et enkelt valg fordi jeg opplever jeg alltid blir tatt utrolig godt hånd om, og får fantastisk behandling hver gang. Tannlegeskrekken er helt borte. Anbefaler sterkt!