Magnhild Lekva

Åsane tannlegesenter

Åsane Senter 42 5116 Ulset

1 vurdering

Siste vurderinger av Magnhild Lekva

Flink, men hører ikke på pasienten

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Virker som en flink og hyggelig tannlege, men kan gi veldig utydelige svar, og var ikke opptatt av å følge ønsker for behandlingen.

Gjorde avtaler om behandling som deretter ble brutt, og endte dermed opp med helt annen behandling enn ønsket.

Tannlegen ble gjort oppmerksom på dette, men var ikke interessert i å fikse opp i det.

Om du ønsker en tannlege som hører på deg vil jeg anbefale en annen tannlege. Om du derimot ikke bryr deg om hva som blir gjort, så kan det nok fungere utmerket å ha henne som tannlege.

Hun er den beste av de beste

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

-Du vil ikke ha noen annen tannlege enn Magnhild Lekva!

Jeg har vært hos mange tannleger i mitt 50-årige lange liv, og jeg har ikke gledet meg til å besøke noen av dem. Med tannlege Lekva er det annerledes, jeg gir henne terningkast 7.

Nå har hun vært min faste tannlege i over 6 år, og jeg skulle så gjerne tatt henne med meg nå som jeg har flyttet til et annen fylke, men om hennes like ikke finnes maken her, vil jeg fortsette å bestille timer hos henne =))

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Åsane tannlegesenter Skrevet

Jeg føler meg veldig trygg i tannlegestolen hennes. Måten hun arbeider på gir inntrykk av erfarenhet og selvsikkerhet. Hun er også kjempehyggelig.