Tannlegesentralen avd Sentrum

Komediebakken 9 5010 Bergen
Tannlegesentralen avd Sentrum holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlegesentralen avd Sentrum

Bare koselig å dra til tannlegen!

Tannlege: Odd Engelsen Skrevet

Odd, hans assistent og HUNDEN!!! er helt fantastiske - får time raskt og tar hensyn til studenter :-) Jeg får alltid vite hva prisen blir og gode rabatter følger med som student. Før kviet jeg meg litt for å dra til tannlegen, men nå er det bare en fryd. Har anbefalt Odd til alle jeg kjenner! Anbefaler å dra til han nå før sammenslåingen med Colosseum, da jeg tror prisene kan endre seg, spesielt tilbudet på tannbleking.

Effektiv, hyggelig og løsningsorientert

Tannlege: Odd Engelsen Skrevet

Jeg kom til kjapt. Ville trekke en tann, men overtalt til å fikse den for omtrent samme pris, det er jeg veldig glad for nå et år etterpå. Han fikset flere ting samtidig og var veldig effektiv.

Hyggelig stemning og konversasjon.

Kan absolutt anbefales.

Anbefales

Tannlege: Odd Engelsen Skrevet

Avslappende og trivelig miljø å være pasient i. God kommunikasjon og han viser stor faglig kunnskap. Ikke bare teoretisk men også i behandlingen av meg som pasient. Effektiv uten å være hardhendt. En ekstra bonus er hunden hans, som til tross for manglende odontologi utdanning, også bidrar til et faglig og sosialt godt miljø. Trivelig assistent.

Dyktig tannlege

Tannlege: Odd Engelsen Skrevet

Effektiv, dyktig og imøtekommende tannlege. Anbefales tiltross for slitte lokaler. Hyggelig type og gode priser!

Flink og humoristisk tannlege med glimt i øyet

Tannlege: Odd Engelsen Skrevet

Jeg gikk hit som student da de har gratis undersøkelse og 25% studentrabatt for påfølgende behandling. Jeg ble litt satt ut i starten da han dultet meg i skulderen for å ikke ha vært hos tannlege på en stund og han snakket veldig mye. Jeg skjønte etterhvert at han var litt tullete av seg og hadde veldig god greie på sitt fag. Han er morsom og får pasientene rolige ved å snakke masse. Undersøkelsen var gratis og jeg kom tilbake for å bore et hull. Dette var ikke noe jeg hadde gledet meg til. Han var forsiktig og jeg følte meg trygg. Fikk bedøvelse og kjente ikke noe. Hullet var litt mer omfattende enn først antatt, men han informerte om at det ville koste litt mer. (300 kr) Tannstenrens var litt verre, men han var effektiv og jeg kommer til å gå til han neste gang også da han er veldig dyktig og ikke minst veldig trivelig. Det kan være vanskelig å finne den rette tannlegen, men mitt inntrykk er at han har stålkontroll på sitt fag og at han ønsker det beste for sine pasienter. Kontorene er gamle, men jeg trenger ikke betale ekstra for et moderne lokale når jeg velger tannlege. Ellers var tannlegeassistentene veldig smilende og hjelpsomme. Anbefales på det sterkeste, spesielt for studenter.