Odd Engelsen

Klinikk

Tannlegesentralen avd Sentrum

Komediebakken 9 5010 Bergen

Siste vurderinger av Odd Engelsen

Endelig orden på tennene mine

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Etter at jeg begynte å buke Odd som tannlege fikk jeg orden på tennene mine. Han følger opp og tar røntgen hvert år så han ser hvilke hull som utvikler seg og hvilke hull som er begynnende.

Han viser og forklarer hvorfor han velger å bore eller hvorfor han avventer til neste år. Jeg har fått låne et speil for å se hva han gjør, det var veldig gøy. Jeg er ikke glad i bedøvelse og Odd sier fra når han tror det går bra uten, da teller han ned og det har alltid gått bra. Han sier også fra når bedøvelse er nødvendig...

Jeg er enig i at han kan bli flinkere til å informere om kostnadene, men det han har gjort for meg opplever jeg som godt dokumentert, siden han viser og forklarer, og da ser jeg det jo med mine egne øyne. han avventer med det som ikke er kritisk, noe han har mulighet til siden jeg har gått der i seks-syv år nå.

Har ikke hatt problemer med noen av fyllingene. han bruker mye tid på å gjøre fyllingene så naturlige som mulig mens han skravler i vei, han er en behagelig, morsom og trivelig type og samtidig en veldig flink tannlege.

PS alltid veldig koselige assistenter også :)

Hyggelig og rimelig tannlege med humor og fortellinger

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Gratis undersøkelse for studenter (!) og svært hyggelig assistent.
Profesjonell, effektiv og underholdende tannlege med god humor som forteller interessante historier mens du ligger der og gisper.

Beste tannlegen jeg har hatt.

Luretilbud

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Tannlegesentralen tilbyr gratis tannlegeundersøkelse for studenter. Spesifiserte at jeg bare ønsket denne, men uten mitt samtykke startet tannlegen videre behandling, og jeg ble flere tusen kroner fattigere.

Topp tannlege

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

For en fantastisk tannlege! Utrolig godt humør, spøker mye, er effektiv og tok veldig hensyn til meg som pasient. Denne mannen kurerte det lille jeg hadde av tannlegeskrekk og jeg kommer til å benytte meg av han så lenge som mulig.

Jeg har sett at det er noen klager her inne på at de ble lovet gratis sjekk og endte opp med å måtte betale 6-700 kr. Undersøkelse + 2 bilder er gratis, men alt som gjennomføres etter det (f.eks fjerning av tannstein) koster penger. For studenter er det 25% rabatt på dette. Det kan tenkes at tannlegen ikke er flink nok til å formidle når han beveger seg fra delen av undersøkelsen som er gratis til den delen som koster penger.

Jeg er svært fornøyd med besøket jeg hadde hos denne tannlegen og vil anbefale han på det aller sterkeste. Svært dyktig og flott mann!

Veldig fornøyd

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Var hos Odd idag, og det var en sann fornøyelse!
Makan til kjekk kar og godt humør skal man lete lenge etter. Kjapp i replikkene, akkurat etter min smak! Full kontroll og flink å forklare nøye alt han gjorde! Følte meg trygg på hans avgjørelser! Betalte 0,- for undersøkelse denne gang og han fortalte hva neste behandling ville koste! 25% rabatt som student er ikke noe å klage på! :)