Odd Engelsen

Autorisasjon (1986)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegesentralen avd Oasen Telefonnummer55 16 16 5455 16 16 ...
Folke Bernadottes vei 52 5147 Fyllingsdalen
Odd Engelsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Odd Engelsen

Dyktig, profesjonell og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Bergen Skrevet

Dr Engelsen er alltid hyggelig og er en meget dyktig og oppegående tannlege. Han følger godt med i tiden og utvikling.
Kan anbefales på det varmeste og vite at man er i de tryggeste hender!

Bare koselig å dra til tannlegen!

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Odd, hans assistent og HUNDEN!!! er helt fantastiske - får time raskt og tar hensyn til studenter :-) Jeg får alltid vite hva prisen blir og gode rabatter følger med som student. Før kviet jeg meg litt for å dra til tannlegen, men nå er det bare en fryd. Har anbefalt Odd til alle jeg kjenner! Anbefaler å dra til han nå før sammenslåingen med Colosseum, da jeg tror prisene kan endre seg, spesielt tilbudet på tannbleking.

Effektiv, hyggelig og løsningsorientert

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Jeg kom til kjapt. Ville trekke en tann, men overtalt til å fikse den for omtrent samme pris, det er jeg veldig glad for nå et år etterpå. Han fikset flere ting samtidig og var veldig effektiv.

Hyggelig stemning og konversasjon.

Kan absolutt anbefales.

Anbefales

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Avslappende og trivelig miljø å være pasient i. God kommunikasjon og han viser stor faglig kunnskap. Ikke bare teoretisk men også i behandlingen av meg som pasient. Effektiv uten å være hardhendt. En ekstra bonus er hunden hans, som til tross for manglende odontologi utdanning, også bidrar til et faglig og sosialt godt miljø. Trivelig assistent.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegesentralen avd Sentrum Skrevet

Effektiv, dyktig og imøtekommende tannlege. Anbefales tiltross for slitte lokaler. Hyggelig type og gode priser!