Daaeskogen Tannlegesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Daaeskogen Tannlegesenter AS holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Daaeskogen Tannlegesenter AS

Dyktig

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Det faglige har jeg jo egentlig ikke kunnskap til å vurdere, men jeg har i alle fall ikke noe å klage over. Jeg har gått til han i ca. 15 år og det han har gjort har holdt fint. Flere kolleger av meg har lignende erfaring.

Det er IKKE pga. han jeg har litt tannlegevegring, for han er rolig, forklarer godt, spør stadig om det går ok, og tar seg god tid ved setting bedøvelse.

Jeg har ikke sammenlignet priser i forhold til andre, men tror prisen er ok. Jeg betaler gjerne for en god tannlege.

Eon av de dyktigste tannlege jeg har hatt.

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Dyktig tannlege, anbefale til de som ikke har fast tannlege ende. Tryghet, meget flink, profesjonell, god råd for tannpleie, vennlig, høykunnskap, kompetansedyktig.

Glimrende

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Veldig dyktig og god tannlege som virkelig veit ka han driver med. Var hos en tannlege her i bygda og ej sei berre trøste å bære. Nei, takke meg til Christian. E heldig ej som fikk plass under vingene hans. Anbefales på det varmeste. Mange bedøvelses-sprøyter he blitt satt der ej spurte etterpå: E den satt no??(merka det ikkje ej) Flink,flink,flink

Ikke verdt prisen

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Byttet også til Apollonia, grunnet slurvete arbeid med fasetter. Overpriset i forhold til dyktighet.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Min tannlegeskrekk er nesten borte. Den beste tannlegen jeg har hatt. Jeg gruer meg ikke lengre til å besøke tannlegen. Flink til å forklare underveis. Rolig, men samtidig effektiv.