Daaeskogen Tannlegesenter AS

Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Daaeskogen Tannlegesenter AS holder til i Ålesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Daaeskogen Tannlegesenter AS

Glimrende

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Veldig dyktig og god tannlege som virkelig veit ka han driver med. Var hos en tannlege her i bygda og ej sei berre trøste å bære. Nei, takke meg til Christian. E heldig ej som fikk plass under vingene hans. Anbefales på det varmeste. Mange bedøvelses-sprøyter he blitt satt der ej spurte etterpå: E den satt no??(merka det ikkje ej) Flink,flink,flink

Ikke verdt prisen

Tannlege: Geir Sæther Slettvoll Skrevet

Byttet også til Apollonia, grunnet slurvete arbeid med fasetter. Overpriset i forhold til dyktighet.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Min tannlegeskrekk er nesten borte. Den beste tannlegen jeg har hatt. Jeg gruer meg ikke lengre til å besøke tannlegen. Flink til å forklare underveis. Rolig, men samtidig effektiv.

Den beste tannlegen i området

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Rolig, forklarer hva som må gjøres i detalj, og hva han gjør underveis. Detaljert, perfeksjonist, forsiktig og nøye på at alt skal være skikkelig og ikke gjøre vondt. Han har et flott vesen og er en fantastisk flink tannlege. Anbefales til alle i alle aldre. Vil sikkert være utrolig flink med barn også.

Verdens mest fantastiske mann!

Tannlege: Christian Hovden Dybvik Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk hele livet til christian kom inn i bildet! Han er så flink å rolig i arbeidet sitt, og jeg går alltid ut derifra med et smil og gleder meg til jeg skal tilbake! Ikke minst flink til å forklare å gjør slik jeg ikke kjenner smerter!