Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk

Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk holder til i Kristiansund

Siste vurderinger av Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk

Veldig behagelig

Tannlege: Helge Andre Jørandli Flakk Skrevet

Veldig behagelig tannlege, har også humor. Forklarer veldig godt hva han gjør og skal gjøre. Fin atmosfære på hele senteret og kollegaer imellom.

Høy pris og spydig

Tannlege: Unni Holm Skrevet

Jeg har vært til tannlege Unni holm. Tannlegene var gode. Men tannteknikerene var som jeg oppfatter det "frekk".. du setter deg i stolen og får en nesten en moral preken for at tannstellet kanskje ikke har vært det beste. men så ille vil jeg ikke si at det var. Og jeg sliter med tannlegeskrekk... så jeg kjenner at jeg ble litt forbannet da jeg gikk ut fra der sist gang.. for jeg betalte dyre dommer for sist behandling. Jeg tenker, jeg betaler du utfører arbeidet. Jeg betaler ikke flere tusen kroner for moral preken. Så jeg er nok ferdig med det tannlege kontoret.

Dårlig oppfølging når ting går galt.

Tannlege: Unni Holm Skrevet

Kun vært der en gang pga at praksisen fra min gamle tannlege ble overtatt av dem.

Tannlege Helge hos dem var positiv og virket flink, den dårlige vurderingen gjelder derfor det understående, ikke Helge.

Det som var verre var at jeksel forberedt for rotfylling knakk i to, mens jeg var hjemme, og at det da ikke var mulig å få akuttime.

Kontaktet derfor tannlegekontoret Molde Brygge, som ga meg akuttime, for dette kunne jeg ikke gå i dagevis med sa de.

Byttet derfor tannlege.

Endelig

Tannlege: Unni Holm Skrevet

Endelig en tannlege som tar sitt ansvar alvorlig.
Skulle ikke mer enn en undersøkelse til før jeg var under behandling av Periodontitt, og mine problemer ble løst. Ingen flere mareritt om løse tenner osv. samt at tannlegeskrekken er borte for alltid.

Dyktig og behagelig.

Tannlege: Helge Andre Jørandli Flakk Skrevet

En ung, moderne tannlege som setter pasienten i sentrum. Er dyktig, forsiktig og hyggelig. Anbefales på det varmeste.