Unni Holm

Unni Holm er tannlege i Kristiansund

Siste vurderinger av Unni Holm

Kunnig.

Klinikk: Unni Holm Skrevet

Det är lätt att få kontakt.
Tannlegen ger behandlingsförslag och prisförslag.
Det är ganska lätt att få tid.
Ibland kan det vara besvärligt om inte tandsköterskan står bredvid och assisterar.Då kan man bli lite oroliig.

Høy pris og spydig

Klinikk: Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk Skrevet

Jeg har vært til tannlege Unni holm. Tannlegene var gode. Men tannteknikerene var som jeg oppfatter det "frekk".. du setter deg i stolen og får en nesten en moral preken for at tannstellet kanskje ikke har vært det beste. men så ille vil jeg ikke si at det var. Og jeg sliter med tannlegeskrekk... så jeg kjenner at jeg ble litt forbannet da jeg gikk ut fra der sist gang.. for jeg betalte dyre dommer for sist behandling. Jeg tenker, jeg betaler du utfører arbeidet. Jeg betaler ikke flere tusen kroner for moral preken. Så jeg er nok ferdig med det tannlege kontoret.

Dårlig oppfølging når ting går galt.

Klinikk: Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk Skrevet

Kun vært der en gang pga at praksisen fra min gamle tannlege ble overtatt av dem.

Tannlege Helge hos dem var positiv og virket flink, den dårlige vurderingen gjelder derfor det understående, ikke Helge.

Det som var verre var at jeksel forberedt for rotfylling knakk i to, mens jeg var hjemme, og at det da ikke var mulig å få akuttime.

Kontaktet derfor tannlegekontoret Molde Brygge, som ga meg akuttime, for dette kunne jeg ikke gå i dagevis med sa de.

Byttet derfor tannlege.

Endelig

Klinikk: Tannlegene Unni Holm, Ivar Sæther og Helge A. Flakk Skrevet

Endelig en tannlege som tar sitt ansvar alvorlig.
Skulle ikke mer enn en undersøkelse til før jeg var under behandling av Periodontitt, og mine problemer ble løst. Ingen flere mareritt om løse tenner osv. samt at tannlegeskrekken er borte for alltid.

Styr unna.

Klinikk: Unni Holm Skrevet

Er arrogant og forsøker å "selge" dyrere behandling enn nødvendig.

Jeg ble fortalt at jeg måtte ha krone på en tann - det var ingen vei utenom. Jeg kunne ikke forstå dette og valgte å gå til en annen tannlege. Der ble jeg fortalt at krone var helt unødvendig å det gikk fint an å bruke en vanlig fylling. Det virket som en riktig løsning - tanna har holdt i flere år nå. Det ble min nye tannlege :).