Logo for Adamstuen tannregulering

Adamstuen tannregulering

Logo for Adamstuen tannregulering

Om klinikken

Adamstuen tannregulering er en spesialistklinikk som tilbyr tannregulering for både barn og voksne. Vi tilbyr moderne og diskrete metoder for tannregulering. Vår klinikk ligger sentralt i Oslo sentrum vest og har gode parkeringsmuligheter og tilgang til offentlig transport.

Klinikken tilbyr behandlinger som inkluderer clear aligners som Invisalign og Spark, samt usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito og Win. Adamstuen tannregulering har direkte oppgjør med HELFO for barn og ungdom, og skaper en hyggelig og vennlig atmosfære for pasientene. Våre kjeveortopeder har lang klinisk og akademisk erfaring, og underviser også fremtidige tannleger ved Universitetet i Oslo. Adamstuen tannregulering er miljøansvarlig og er Norges første spesialistklinikk som er Miljøfyrtårn-sertifisert.

Adamstuen tannregulering holder til i Oslo

Siste vurderinger av Adamstuen tannregulering

Profesjonelt og perfekt utført tannregulering

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Fikk tannregulering i voksen alder, utført av Dorita. Resultatet er like flott 6 år senere. Dorita er hyggelig, profesjonell og ikke minst svært dyktig i sitt fag. Anbefaler tannregulering utført av Dorita på det varmeste!

Helt fantastisk

Tannlege: Els-Marie Andersson Skrevet

Maud Els-Marie har vært kjeveortopeden min i mange år i forbindelse. Hun er alltid blid og glad, og svært hjelpsom. Føler meg uendelig heldig og takknemlig som fikk henne som min kjeveortoped, da hun alltid har gått den ekstra meteren for at jeg skulle være komfortabel og fornøyd. Svært dyktig i faget sitt, godt humør og mye omsorg blir en super kombinasjon. Anbefaler på det sterkeste.

Profesjonell, dyktig

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Dorita er en kjempe dyktig tannlege. Hun er nøye med behandlinger og følger opp behandlingene.
Hun gjør en skikkelig god jobb og jeg er veldig fornøyd med resultatene.
Tunsen takk.

Profesjonell, dyktig og kjempe hyggelig

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Dorita er en meget dyktig kjeveortoped. Hun er effektiv, flink og veldig løsningsorientert. Jeg har vert hos Dorita siden hun jobbet for Eurodent og fikk heldigvis være med videre til hennes nye klinikk på Adamstuen. Hun er dyktig på både Incognito (usynlig) og vanlig tannregulering. Anbefaler absolutt Dorita og Incognito tannregulering om du vil rette opp noen tenner.

Tusen takk for mitt nye smil :-)

Utrolig dyktig og hyggelig

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Titlen sier alt. Hun er utrolig dyktig og hyggelig. Du kan ringe med spørsmål, eller få akutt time om nødvendig. Jeg kan absolutt anbefale henne.