Dorita Preza

Akersgata 16 0158 Oslo
Tlf: 452 68 800 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Dorita Preza er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Dorita Preza

Kjempedyktig og meget profesjonell kjeveortoped

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Jeg ble pasient hos Dorita da hun var tilknyttet Eurodent. Jeg fikk regulering i voksen alder (26), og hadde selvsagt litt angst i forbindelse med dette. Dorita fikk meg gjennom prosessen på en avslappet og god måte. Jeg hadde et lite utenlandsopphold under prosessen, og måtte se en annen kjeveortoped en liten periode. Denne kjeveortopeden roste da arbeidet til Dorita og jeg fikk vite at det var meget profesjonelt gjort, og at behandlingen var meget "up to date". Er strålende fornøyd med resultat og oppfølging! Kan varmt anbefale henne, særlig hvis man vurderer regulering i voksen alder.

Tusen takk for mitt nye smil :-D

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Etter å ha smilt med munnen lukket hele mitt voksne liv, gikk jeg til det skritt å få regulering i en alder av 38 år. Det har vært en lang prosess og til tider tøft, men Dorita har vært en klippe hele veien. Er utrolig fornøyd med både behandling og oppfølging. Jeg anbefaler trygt Dorita til både voksne og barn!

Superdyktig reguleringstannlege. Ga meg et nytt smil :)

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Dorita er dyktig, imøtekommende og en 'perfeksjonist' i positiv forstand. Jeg fikk regulering i voksen alder og resultatet oversteg mine forventninger. Jeg kan varmt anbefale Dorita.

Friendly and professional

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

After seeing the orthodontist my anxiety was quickly put to rest by the reassuring approach taken to make me feel comfortable and welcomed. The consultation was completed professionally and my questions about the treatment were answered in simple terms that made sense. I’m giving serious consideration about taking on the treatment as I feel I will be looked after at all stages.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Eurodent AS Skrevet

Har vært der med min datter de siste 1,5 år.
Hun fremstår som meget dyktig tannlege.
Lett å prate meg , veldig hyggelig og imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste