Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Dorita Preza

Profilbilde av tannlege Dorita Preza

Om

Dorita Preza er en erfaren tannlege og spesialist innen kjeveortopedi. Hun har også sertifisering for tannregulering ved hjelp av gjennomsiktige skinner fra Invisalign og usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito. Hun jobber som kjeveortoped ved Adamstuen tannregulering og er også spesialistinstruktør for tannleger ved avdelingen for kjeveortopedi ved Universitetet i Oslo.

Preza har spesialistutdanning som kjeveortoped og en doktorgrad fra Universitetet i Oslo og Forsyth Institute i USA. Hennes tannlegeutdannelse er fra Humboldt Universitetet i Tyskland og hun har lang erfaring med kjeveortopedisk behandling.

I tillegg til norsk behersker Preza engelsk, tysk og albansk, og er dermed i stand til å kommunisere effektivt med pasienter fra ulike kulturer og nasjonaliteter. Preza tilbyr sine pasienter trygg og profesjonell behandling, og hun tar seg alltid tid til å lytte til deres behov og ønsker.

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2002)

Siste vurderinger av Dorita Preza

Den beste tannlegen

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Har var tannlegen min siden jeg kom til Norge, beste tannlegen og trygt. Prisen var ganske greit og veldig god opplevelse.

Profesjonelt og et perfekt resultat

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Jeg har nettopp avsluttet nesten 2,5 år behandling hos Dorita. Jeg måtte ha regulering i voksen alder (23-25 år) grunnet feilbehandling av en annen kjeveortoped i ungdomsårene.

Dorita har gjennom hele behandlingen vert utrolig imøtekommen og profesjonell. Hun har alltid stålkontroll på hva hun driver med og er nøyen og flink! Resultatet er et dollarglis jeg er svært fornøyd med! Både Dorita og alle de andre ansatte på klinikken er svært hyggelige og vennlige, noe jeg setter stor pris på. I tillegg er plasseringen av klinikken ekstremt lett tilgjengelig som passer perfekt i en travel hverdag.

Jeg vill anbefalt Dorita Preza til alle!
De som vurderer å få seg regulering i både ung og voksen alder!!

Solid fra A til Å

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Fra første konsultasjon til siste oppfølging har jeg møtt blide og dyktige folk på Adamstuen Tannregulering. Jeg er storfornøyd med både resultatet og reisen!

Superflink og hyggelig kjeveortoped

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Dattera mi på 11 år er pasient hos Dr. Dorita Preza ved Adamstuen Tannregulering. Hun hadde en alvorlig tannfeilstilling i over- og underkjeve og takket være Dr. Preza har hun nå fått et superpent smil og fine tenner! Vi er superfornøyde med resultatet :-)
Fin tannklinikk som ligger veldig sentralt. Dr. Preza og hele personalet er veldig flink, hyggelig, imøtekommende og profesjonell.
Anbefaler Dr. Preza og Adamstuen tannregulering på det høyeste! :-)

Profesjonelt og perfekt utført tannregulering

Klinikk: Adamstuen tannregulering Skrevet

Fikk tannregulering i voksen alder, utført av Dorita. Resultatet er like flott 6 år senere. Dorita er hyggelig, profesjonell og ikke minst svært dyktig i sitt fag. Anbefaler tannregulering utført av Dorita på det varmeste!