Logo for Adamstuen tannregulering

Adamstuen tannregulering

Logo for Adamstuen tannregulering

Om klinikken

Adamstuen tannregulering er en spesialistklinikk som tilbyr tannregulering for både barn og voksne. Vi tilbyr moderne og diskrete metoder for tannregulering. Vår klinikk ligger sentralt i Oslo sentrum vest og har gode parkeringsmuligheter og tilgang til offentlig transport.

Klinikken tilbyr behandlinger som inkluderer clear aligners som Invisalign og Spark, samt usynlig tannregulering bak tennene fra Incognito og Win. Adamstuen tannregulering har direkte oppgjør med HELFO for barn og ungdom, og skaper en hyggelig og vennlig atmosfære for pasientene. Våre kjeveortopeder har lang klinisk og akademisk erfaring, og underviser også fremtidige tannleger ved Universitetet i Oslo. Adamstuen tannregulering er miljøansvarlig og er Norges første spesialistklinikk som er Miljøfyrtårn-sertifisert.

Adamstuen tannregulering holder til i Oslo

Siste vurderinger av Adamstuen tannregulering

Kjempedyktig og meget profesjonell kjeveortoped

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Jeg ble pasient hos Dorita da hun var tilknyttet Eurodent. Jeg fikk regulering i voksen alder (26), og hadde selvsagt litt angst i forbindelse med dette. Dorita fikk meg gjennom prosessen på en avslappet og god måte. Jeg hadde et lite utenlandsopphold under prosessen, og måtte se en annen kjeveortoped en liten periode. Denne kjeveortopeden roste da arbeidet til Dorita og jeg fikk vite at det var meget profesjonelt gjort, og at behandlingen var meget "up to date". Er strålende fornøyd med resultat og oppfølging! Kan varmt anbefale henne, særlig hvis man vurderer regulering i voksen alder.

Tusen takk for mitt nye smil :-D

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Etter å ha smilt med munnen lukket hele mitt voksne liv, gikk jeg til det skritt å få regulering i en alder av 38 år. Det har vært en lang prosess og til tider tøft, men Dorita har vært en klippe hele veien. Er utrolig fornøyd med både behandling og oppfølging. Jeg anbefaler trygt Dorita til både voksne og barn!

Superdyktig reguleringstannlege. Ga meg et nytt smil :)

Tannlege: Dorita Preza Skrevet

Dorita er dyktig, imøtekommende og en 'perfeksjonist' i positiv forstand. Jeg fikk regulering i voksen alder og resultatet oversteg mine forventninger. Jeg kan varmt anbefale Dorita.