Årvoll Tannhelse

Årvollveien 17-19 0590 Oslo
Årvoll Tannhelse holder til i Oslo

Siste vurderinger av Årvoll Tannhelse

Meget dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Jasmina Bosnjakovic Skrevet

Har bare gode ting å si om Jasmina!! Med mine tidligere tannlegeerfaringer, er jeg en engstelig type i tannlegestolen. Men her ble jeg møtt på en meget hyggelig og profesjonell måte, og min engstelse ble ivaretatt på best mulig vis. God oppfølging underveis og helt strålende behandling. Deilig å endelig ha funnet «min» tannlege 🤩

Den beste

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Har hatt tannlegeskrekk, men han er beroligende og flink. Veldig hyggelig og omtenksom.
Veldig flink.

Trygg og kunnskapsrik

Tannlege: Mohammad Ghorbani Skrevet

Gikk inn for årlig sjekk og fikk en grundig rens. Tennene har aldri føltes renere og i bedre stand. Veldig trygg og hyggelig tannlege.

Super Tannlege

Tannlege: Jasmina Bosnjakovic Skrevet

Kan anbefale Jasmina på det sterkeste…
Makan til hyggelig, snill, flink og vennlig tannlege👍👍👍👍. Ikke i tvil hvem jeg kontakter neste gang. Snille og vennlige alle som jobber der. Ble godt mottatt👏🏻👏🏻
Dette stedet kommer jeg til å anbefale til alle😊😊😊

[Navn fjernet av moderator]

Overbehandling

Tannlege: Jasmina Bosnjakovic Skrevet

Tok en test som viste tre mindre hull og en fylling som måtte fikses. Fikk et prisoverslag på ca 4400 kr. Tok med meg dette tilbudet til en annen tannlege som mente at det ikke var nødvendig å utføre noen av de foreslåtte operasjonene. Styr derfor unna denne tannlegen. Finn en som er ærlig og som kun utfører nødvendige inngrep istedenfor.